Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Fundacja Terytoria Książki
Journal
Schulz/Forum
Year
2016
Volume
---
Issue
7
Identifiers
Cover
Volume contents
7
article:
Masochizmy
(
Rosiek S.
), p. 3-4
article:
Masochizm Schulza i próg wstydu w słowie
(
Dybel P.
), p. 5-24
article:
Odcięcie. Siedem fragmentów
(
Rosiek S.
), p. 25-64
article:
Erros Schulza
(
Szałasek F.
), p. 65-98
article:
Masochizm Schulza w ujęciu Ficowskiego
(
Romanowski M.
), p. 99-120
article:
Psychopathia Sexualis
(
von Krafft-Ebing R.
,
Chojnacki M.
), p. 121-155
article:
Ze zbiorów Kraffta-Ebinga
(
von Krafft-Ebing R.
), p. 156-159
article:
Krafft-Ebing
(
Bataille G.
,
Swoboda T.
), p. 160-161
article:
Prezentacja Sacher-Masocha. Chłód i okrucieństwo
(
Deleuze G.
,
Swoboda T.
), p. 163-175
article:
Metatropizm/masochizm
(
Hirschfeld M.
), p. 164-164
article:
Prezentacja „Prezentacji”
(
Swoboda T.
), p. 176-185
article:
Istoty pozaziemskie w poszukiwaniu miłości
(
Kristeva J.
,
Swoboda T.
), p. 186-194
article:
„Jakiś psychiatra w Nowym Jorku”
(
Kaszorek K.
), p. 195-196
article:
Motywy masochistyczne w prozie i rysunkach Brunona Schulza
(
Wegrocki H. J.
,
Kaszorek K.
), p. 197-204
article:
Odzyskiwanie Schulza
(
Redakcji Z.
), p. 205-205
article:
Trzy listy Tadeusza Lubowieckiego (Izydora Friedmana) do Jerzego Ficowskiego z 1948 roku
(
Friedmann I.
), p. 206-214
article:
Ukryci świadkowie, czyli co pozostało (w książce Ficowskiego i w realnym świecie) po dwóch kolegach Brunona Schulza
(
Kandziora J.
), p. 215-226
article:
Nieletnia muza portrecisty Brunona Schulza. O fotografii Ireny Kejlinówny
(
Kandziora J.
), p. 227-229
article:
Schulzowskie dubia
(
Gondowicz J.
,
Kącka E.
), p. 230-239
article:
Eduard Fuchs i Bruno Schulz
(
Kato A.
), p. 240-244
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.