Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Libron - Filip Lohner
Journal
Konteksty Pedagogiczne
Year
2014
Volume
1
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Wiele „jeszcze” dzieciństwa, czyli istota komunikacji dziecka-umysłu
(
Annacontini G.
)
article:
Dzieci z autyzmem u logopedy – program diagnozy funkcjonalnej i terapii logopedycznej w świetle indywidualnych przypadków
(
Machoś-Nikodem M.
)
article:
Recenzja książki Vandy Juknaite: Słowa w ciemności. Rozmowy z dziećmi (Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, Kielce 2013)
(
Bąk-Sosnowska M.
)
article:
Modyfikacja znaczeń we współczesnych adaptacjach klasycznych bajek ludowych. W kontekście wychowania
(
Przybyła-Dumin A.
)
article:
Sprawozdanie z III Ogólnopolskiej Konferencji Pedagogicznej - Indywidualne potrzeby dziecka – ucznia ze spektrum autyzmu w świetle interdyscyplinarnej teorii i praktyki pedagogicznej, Bielsko Biała 20–21 września 2013 r.
(
Wojciechowska J.
)
article:
Język dziecka: „zabawka poetycka”
(
Dato D.
)
article:
Zarys interakcji komunikacyjnych nauczycieli z uczniami z perspektywy szkolnych doświadczeń studentów pierwszego roku pedagogiki
(
Zalewska-Bujak M.
)
article:
Wykorzystanie teatrzyków Kamishibai do rozwijania kompetencji językowych dzieci
(
Langier C.
)
article:
Zaburzenia prozodii u dziecka obserwowanego w kierunku zespołu Aspergera – studium przypadku
(
Warchał M.
)
article:
Lepiej funkcjonuję, gdy się ze mną komunikujesz! – terapia logopedyczna z dziećmi niemówiącymi
(
Pietrowska B.
)
article:
Gdy pismo wzywa pomocy. Czynniki emotywne w piśmie dysgraficznym
(
Grębowiec-Baffoni J.
)
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Logopedycznej Zakłócenia dźwięków mowy w różnych zaburzeniach. Diagnoza i terapia logopedyczna, Katowice 25 października 2013 r.
(
Kuros-Kowalska K.
,
Moćko N.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.