Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2021
Volume
9
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Współczesny Word of Mouth – dylematy pojęciowe
(
Drapińska A.
), p. 191-206
article:
Wydawnictwo Bauer – tradycyjny wydawca w cyfrowym świecie
(
Dzierżyńska-Mielczarek J.
), p. 207-221
article:
„Zarządzanie słowem” przez media prasowe w procesie dążenia do poznania i przedstawienia prawdy
(
Jaworski L.
), p. 223-243
article:
Among Friends: The Role of Friendship in Alternative Organizations
(
Kostera M.
,
Szeluga-Romańska M.
), p. 245-265
article:
Cele zarządzania ryzykiem w polskich przedsiębiorstwach sektora mediów notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
(
Bąk S.
), p. 267-280
article:
Wyzwania stosowania działań marketingowych poprzez media społecznościowe z perspektywy zintegrowanej komunikacji marketingowej
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), p. 281-296
article:
Odbiór społeczny programu telewizyjnego jako główne źródło przewagi konkurencyjnej nadawców
(
Jaska E.
), p. 297-308
article:
Media as a Vehicle for Social Memory: A Case of Władysław Turowicz, the Polish Godfather of Pakistan’s Space and Missile Programs
(
Kamran M.
,
Krupa-Mażulis I.
), p. 309-317
article:
How the Press Creates the Image of Generation Z: An Evaluation of the Message Effectiveness of Polish Weekly Opinion Magazines
(
Hrehorowicz A.
), p. 319-338
article:
Budowanie relacji z publicznością w internecie. Netnografia działalności polskich teatrów w czasie pandemii
(
Ćwikła M.
), p. 339-353
article:
Ochrona wizerunku w mediach w dobie pandemii
(
Horosz P.
,
Grzesiok-Horosz A.
), p. 355-368
article:
Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19
(
Olszanecka-Marmola A.
), p. 369-385
article:
Recenzja monografii Zarządzanie kulturą i mediami w niepewnych czasach: studia przypadku pod redakcją dr Anny Modzelewskiej
(
Nierenberg B.
), p. 387-394
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.