Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2021
Volume
9
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Porozumienie jako forma zarządzania
(
Bujak Z.
,
Nierenberg B.
), p. 579-595
article:
Logo as a Tool of European Union Countries’ Destination Branding
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Doktorowicz K.
,
Dzik P.
), p. 597-626
article:
Dyplomacja kulturalna w mediach społecznościowych: Studium przypadku
(
Ociepka B.
,
Arendarska J.
), p. 627-644
article:
Facebook jako narzędzie wspierające osiąganie celów z zakresu employer brandingu na rynku IT
(
Figiel A.
,
Czajkowska-Sowa A.
), p. 645-661
article:
Poszukiwanie determinantów jakości programu jako elementów strategii w mediach publicznych. Model trójkąta sił jakości
(
Rogowski S.
), p. 663-679
article:
Mowa nienawiści w mediach społecznościowych – możliwości automatycznej detekcji i eliminacji
(
Wieczorkowski J.
,
Suwińska A.
), p. 681-693
article:
Corporate Digital Responsibility w przedsiębiorstwach medialnych
(
Soczyński S.
), p. 695-706
article:
Media Image Management and Provocation – A Case Study of Wojciech Cejrowski
(
Sobiech M.
), p. 707-721
article:
Komunikacja w dobie koronawirusa szansą dla marki na nawiązanie bliskich relacji z otoczeniem. Studium przypadku komunikacji marki 4F z konsumentami w pierwszej fazie pandemii COVID-19
(
Żuchniewicz M.
), p. 723-733
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.