Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Jagielloński
Journal
Zarządzanie Mediami
Year
2022
Volume
10
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Nowe media w strategiach komunikacyjnych polskich muzeów. Od Facebooka do TikToka
(
Gaweł Ł.
), p. 91-102
article:
Strategia zarządzania informacją jako instrument ochrony przestrzeni informacyjnej państwa (case study: Ukraina)
(
Piechota G.
), p. 103-117
article:
Frekwencja online – jak ją monitorować? Dotychczasowe praktyki publicznych muzeów w Polsce
(
Pluszyńska A.
), p. 119-133
article:
Kreowanie wizerunku naukowca w mediach na przykładzie akademickich uczelni badawczych w Polsce
(
Oleksy K.
), p. 135-170
article:
Recenzja monografii Michała Wójciaka pt. Metafory mody. Zarządzanie marką autorską w kontekście przemian rynkowych – perspektywa projektantów
(
Nierenberg B.
), p. 171-175
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.