Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie, Instytut Nauk o Wychowaniu, ul. Kopernika 26, 31-501 Krakow, Poland
Journal
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
Year
2020
Volume
15
Issue
2(56)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(56)
article:
Wprowadzenie
(
Zdybel D.
), p. 5-7
article:
Homo narrans – wymiar dziecięcego istnienia
(
Wojciechowska J.
), p. 11-22
article:
Baśń w okowach edukacji
(
Kaliszewska-Henczel M.
), p. 23-36
article:
Treść dziecięcych opowieści o świecie – perspektywa edukacyjna
(
Samborska I.
), p. 37-45
article:
Projekt edukacyjny „Poszukiwacze ukrytych skarbów” jako przykład zastosowania metody Storyline w przedszkolu
(
Skołożyńska K.
,
Wojczyńska A.
), p. 47-61
article:
Od słowa do opowieści. Usprawnianie kompetencji narracyjnych dziecka drogą doskonalenia zdolności opowiadania
(
Szurek M.
,
Zmuda E.
), p. 63-76
article:
Story-based intervention. Historyjki społeczne jako metoda pracy z uczniem w spektrum autyzmu
(
Pufund D.
), p. 77-94
article:
Rola pamięci i opowieści w kształtowaniu tożsamości i wychowaniu aksjologicznym dziecka. Pedagogiczne refleksje na temat spektaklu Opowieści z niepamięci.
(
Sanecka A.
), p. 95-108
article:
Archiwalne gry planszowe dla dzieci w wieku przedszkolnym z terenu Prus Wschodnich – potencjał edukacyjny z historią w tle
(
Sławińska M.
,
Sapała B.
), p. 111-126
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.