Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Gdańskie Studia Azji Wschodniej
Year
2017
Volume
---
Issue
12
Identifiers
Cover
Volume contents
12
article:
The traditionally understood karate-do as an educational system: application of the martial arts’ pedagogy
(
Cynarski W. J.
), p. 7-20
article:
Japońskie Siły Samoobrony gwarantem bezpieczeństwa państwa – Lądowe i Powietrzne Siły Samoobrony
(
Zarychta S.
), p. 21-39
article:
Światło ze Wschodu. O "Esejach nie całkiem polskich" Tokimasy Sekiguchiego
(
Duda H.
), p. 40-56
article:
Asian cultural objects in Europe. Art market expansion and the illicit trafficking of cultural heritage: An outline of legal issues
(
Stepnowska J.
), p. 57-65
article:
Szamanizm w Japonii
(
Ozga A.
,
Salamonik A.
), p. 66-85
article:
Charakterystyka chińskiego prawa cywilnego – wybrane aspekty
(
Łągiewska M.
), p. 86-95
article:
Chinese law. A four-keynote when dealing with Chinese partner (liquidated damages, err, dispute and chop)
(
Pszczółka M.
), p. 96-103
article:
O chińskiej literaturze poszukiwania korzeni
(
Weiting Z.
), p. 104-110
article:
Wizja Chińskiej Republiki Ludowej w utworach Tadeusza Różewicza "Sen kwiatu, serce smoka", "Dwa skoki i już Pekin", "Przelot" i "W drodze"
(
Sztuka M. M.
), p. 111-116
article:
Sukces spektakli "Persona. Marilyn" i "Wycinka" Krystiana Lupy w Chinach – analiza zjawiska na podstawie relacji organizatorów
(
Gryszkiewicz A.
), p. 117-132
article:
Kultura chińskiego koloru – symbolika czerwieni
(
Lan W.
), p. 133-141
article:
Jin w kung fu – podstawy fizyczne
(
Brzozowski K.
), p. 142-157
article:
Recenzje
(
Łągiewska M.
,
Paliszewska-Mojsiuk M.
), p. 158-163
article:
Sprawozdania
(
Chmarzewska J.
,
Jakubczyk K.
,
Michalski A.
), p. 164-167
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.