Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Gdańskie Studia Azji Wschodniej
Year
2020
Volume
---
Issue
18
Identifiers
Cover
Volume contents
18
article:
Poselstwo Jana Potockiego do Chin w 1806 r.
(
Kadulska I.
), p. 20-29
article:
Bank size as a source of competitive advantage of Chinese global systemically important banks
(
Markiewicz M.
), p. 30-46
article:
Budowanie marki prestiżowej na przykładzie wybranych azjatyckich koncernów technologicznych
(
Pietrzak J.
,
Reysowski M.
,
Krzaczek M.
), p. 47-62
article:
Efficiency Evaluation and Comparison of Yantai Port and the Port of Gdańsk Based on the Policy of Belt and Road Initiative
(
Ru J.
), p. 63-77
article:
Krótka historia kultu Mao Zedonga – wybrane elementy podtrzymywania politycznej legendy Wielkiego Sternika w Chinach
(
Lubińska N.
), p. 78-93
article:
Historia imigracji Chińczyków do Stanów Zjednoczonych – trzecia fala
(
Paliszewska-Mojsiuk M.
), p. 94-102
article:
Taniec w kajdanach: chińska cenzura filmowa w latach 1949–1966
(
Gruszczyński O.
), p. 103-119
article:
Manggha – Feliks Jasieński. O mało znanym filmie Kazimierza Muchy
(
Krotowski M.
), p. 120-130
article:
O strategiach nauczania znaków języka chińskiego
(
Sroka-Grądziel A.
,
Lee F.-l.
), p. 131-143
article:
Co nurtuje Chińczyków, czyli o aktualnych problemach w chińskiej prasie. Artykuł recenzyjny: Prasa chińska o przemianach społeczno-kulturowych kraju w początkach XXI wieku, red. K. Gawlikowski et al., Warszawa 2020
(
Łągiewska M.
), p. 144-150
article:
Ewolucja chińskiego protokołu i zwyczajowego prawa dyplomatycznego od XVI do XIX w.
(
Wiśniewski S.
), p. 151-161
article:
Hua Mei, Chinese Culture: Clothing, China Intercontinental Press, Beijing 2014, ss. 184
(
Guss A.
), p. 171-174
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.