Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Journal
Logopedia Silesiana
Year
2016
Volume
---
Issue
5
Identifiers
Cover
Volume contents
5
article:
Spis treści
(
Logopedia Silesiana R.
), p. 5-7
article:
Contents
(
Logopedia Silesiana R.
), p. 9-11
article:
Wprowadzenie
(
Przybyla O.
), p. 13-18
article:
«Точка запуска» новых слуховых возможностей и спонтанного развития речи ребенка после кохлеарной имплантации
(
Кукушкина О. И.
,
Гончарова Е. Л.
), p. 21-31
article:
Запускающий этап реабилитации ребенка с ки. Четыре сессии работы сурдопедагога
(
Сатаева А. И.
), p. 32-42
article:
Дети с ки в школьном возрасте. Четыре истории развития
(
Хайдарпашич М. Р.
,
Сатаева А. И.
), p. 43-58
article:
Metody kształtowania mowy u dzieci niesłyszących. Przegląd stanowisk
(
Plutecka K.
), p. 59-72
article:
Anatomia funkcjonalna ośrodkowego układu nerwowego, cz. 2
(
Walawska‑Hrycek A.
,
Krzystanek E.
), p. 73-88
article:
W kręgu neurolingwistycznych modeli percepcji języka i mowy. Wybrane propozycje i wstępne interpretacje
(
Nowak T.
), p. 89-111
article:
Przetwarzanie języka/mowy w umyśle/mózgu na tle wyników wybranych eksperymentów neurolingwistycznych
(
Nowak T.
), p. 112-137
article:
Impairment of Episodic and Working Memory as a Predictor of Dementia Development in Mild Cognitive Impairment Results From Four Years of Prospective Follow up
(
Siuda J.
,
Patalong‑Ogiewa M.
,
Opala G.
), p. 138-151
article:
Znaczenie badania neuropsychologicznego w diagnozie pacjenta z otępieniem
(
Gorzkowska A.
,
Patalong‑Ogiewa M.
), p. 152-166
article:
Zespół dezintegracyjny w diagnozie i terapii logopedycznej
(
Panasiuk J.
), p. 167-198
article:
Współczynnik nasycenia składnią w badaniu złożoności gramatycznej wypowiedzi dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
(
Kaczorowska‑Bray K.
), p. 199-216
article:
Nieprawidłowa budowa aparatu mowy oraz opóźniony rozwój mowy u dzieci z izolowanymi postaciami kraniosynostoz
(
Rożek A.
,
Larysz D.
), p. 217-226
article:
Zaburzenie rozwoju koordynacji – dyspraksja. Przegląd badań
(
Przybyla O.
), p. 227-248
article:
Płynność wypowiedzi publicystycznej w telewizyjnym dyskursie medialnym. Wstępne analizy
(
Jagiełowicz W.
), p. 249-258
article:
Ocena płynności mówienia. Wezwanie do dialogu logopedów z inżynierami
(
Waryszak M.
), p. 259-272
article:
Wady wymowy oraz trudności w czytaniu i pisaniu u dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
(
Jęczeń U.
,
Krupa S.
), p. 275-294
article:
Subiektywna ocena poprawy jakości odbioru sygnałów akustycznych u pacjenta ze ślimakowym uszkodzeniem narządu słuchu po zastosowaniu specjalistycznych sprzętów protetycznych. Studium przypadku
(
Czyż A.
), p. 295-308
article:
Nawracające porażenie nerwu twarzowego w przebiegu zespołu Melkerssona‑Rosenthala. Studium przypadku
(
Strach‑Sączewska A.
), p. 309-321
article:
Postać rzutowo‑remisyjna stwardnienia rozsianego o ostrym przebiegu klinicznym. Opis przypadku
(
Ludyga T.
,
Gołyszny M.
,
Strach‑Sączewska A.
,
Lewicka T.
,
Siuda J.
), p. 322-329
article:
Syndrom obcej ręki jako następstwo ukrwotocznienia udaru niedokrwiennego w obrębie prawej półkuli mózgu. Opis przypadku
(
Gołyszny M.
,
Ludyga T.
,
Strach‑Sączewska A.
,
Lewicka T.
,
Siuda J.
), p. 330-336
article:
Opóźniony rozwój mowy i jego wpływ na rozwój dziecka. Studium przypadku chłopca z ryzykiem dysleksji
(
Michalczyk A.
), p. 337-356
article:
Studium przypadku dziecka z zaburzeniami motorycznymi o podłożu sensorycznym
(
Przybyla O.
), p. 357-390
article:
Refleksje na temat terapii logopedycznej dziecka z podejrzeniem zespołu Landaua-Kleffnera
(
Żywot A.
), p. 393-399
article:
Praktyczna strona terapii neurologopedycznej osób dorosłych
(
Polczyk M.
), p. 400-410
article:
Noty o autorach
(
Logopedia Silesiana R.
), p. 411-417
article:
Streszczenia
(
Logopedia Silesiana R.
), p. 419-427
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.