Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Journal
Studia Socialia Cracoviensia
Year
2012
Volume
4
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Piękno w dialogu – dialog o pięknie – piękno dialogu
(
Wal J.
)
article:
Celebryci i ich medialna moralność
(
Guzek D.
)
article:
Przemoc w rodzinie – skala zjawiska, ofiary przemocy i formy pomocy pracowników socjalnych
(
Młyński J.
)
article:
Konflikt pokoleń na tle komunikacji w rodzinie
(
Kądziołka W.
)
article:
O pracy socjalnej jako profesji i darze
(
Tułowiecki D.
)
article:
Zasada sprawiedliwości w posłudze sędziego kościelnego
(
Kantor R.
)
article:
Odpowiedzialność nadawców radiowych i telewizyjnych za emitowane treści na gruncie ustawy medialnej oraz jej egzekwowanie przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji
(
Dziekan-Łanucha A.
)
article:
Autentyczność a dojrzałość religijna młodzieży o uzdolnieniach artystycznych
(
Radoń S.
)
article:
Wolność i niezależność telewizji – droga do sprawiedliwego przekazu
(
Baczyński A.
)
article:
Sprawiedliwość jako wyraz miłości i dynamizm życia
(
Misztal W.
)
article:
Z myślą o Polakach na Wschodzie, którzy zachowali wiarę
(
Mazur J.
)
article:
Potrzeba rewalidacji sprawiedliwości w mediosferze
(
Drożdż M.
)
article:
O sieci hazardu
(
Karcz B.
)
article:
Jan Paweł II o sprawiedliwości. Wybrane fragmenty z czternastu encyklik
(
Narewska D.
)
article:
Media Valor Academia
(
Guzdek P.
)
article:
Bezduszność prawa
(
Zwoliński A.
)
article:
Komunikacja interpersonalna w świetle filozofii dramatu Józefa Tischnera. Studium wybranych zagadnień
(
Guzdek P.
,
Petryk A.
)
article:
Komunikacyjna odpowiedzialność przedsiębiorstw medialnych
(
Soczyński S.
)
article:
W duchu sprawiedliwości – od redakcji
(
Drożdż M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.