Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
12
Journal
Semina Scientiarum
Publisher
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Year
2013
Identifiers
Volume contents
12
article:
Jedność w wielości, czyli jak mózg kreuje rzeczywistość. S. Zeki, Blaski i cienie pracy mózgu. O miłości, sztuce i pogoni za szczęściem, tłum. A. i M. Binderowie, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Kraków 2009.
(
Zduńczyk A. A.
)
article:
Pasje intelektualne i ich selektywna funkcja w koncepcji poznania naukowego w Personal knowledge Michaela Polanyiego
(
Szkonter O.
)
article:
Recenzja książki Semira Zekiego. S. Zeki, Blaski i cienie pracy mózgu. O miłości, sztuce i pogoni za szczęściem, tłum. A. i M. Binderowie, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Kraków 2009
(
Surma K.
)
article:
Problem osobliwości początkowej jako geneza poszukiwania kwantowych teorii powstania wszechświata
(
Jakubiec M.
)
article:
Piękno nauki. S. Zeki, Blaski i cienie pracy mózgu. O miłości, sztuce i pogoni za szczęściem, tłum. A. i M. Binderowie, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Kraków 2009
(
Urbaniec M.
)
article:
A philosophical investigation in machine understanding. The case of implicit meaning
(
Wilkowska M.
)
article:
Teologia wobec astronomii – ujęcie Bernharda Pünjera. Metodologiczne podstawy recepcji prac astronomicznych Johanna Zöllnera na gruncie teologii w kontekście kontrowersji pomiędzy nauką a religią w Niemczech w XIX wieku
(
Cebula P.
)
article:
Próby aplikacji paradygmatu ucieleśnionego umysłu w tworzeniu sztucznej inteligencji
(
Sarosiek A.
)
article:
O Lwowie, filozofii przyrody i filozofujących inżynierach – rozmowa z dr. hab. Pawłem Polakiem
(
Drążkiewicz K.
)
article:
Mileny Rudnickiej próba rekonstrukcji systemu estetyki Leona Battisty Albertiego
(
Ivanyk S.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.