Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Teologiczne
Journal
Ruch Biblijny i Liturgiczny
Year
2006
Volume
59
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Jakie odpowiedzi na wezwania liturgiczne dawali chrześcijanie w starożytności?
(
Caban P.
)
article:
Uwagi o współczesnych przekładach Biblii na język polski
(
Czesak A.
,
Kąś J.
,
Koziara S.
,
Przybylska R.
,
Przyczyna W.
,
Synowiec H.
,
Włodyga P.
,
Wróbel R.
)
article:
ROBERTO DI PAOLO, Il servo di Dio porta il diritto alle nazioni. Analisi retorica di Matteo 11–12 [Sługa Boży przynosi narodom prawo. Analiza retoryczna Mateusza 11–12], Editrice Pontificia Università Gregoriana, Roma 2005, 282 s. (Tesi Gregoriana Serie Teologia, 128)
(
Bazyliński S.
)
article:
„Płaczcie z tymi, którzy płaczą” (Rz 12, 15)
(
Romaniuk K.
)
article:
JAN HADALSKI TChr, Osobotwórczy charakter chrztu. Studium teologiczno-liturgiczne, Wydawnictwo UNUM, Kraków 2006, 290 s.
(
Orczykowski A.
)
article:
Milczenie w liturgii jako przestrzeń działania Ducha Świętego
(
Sielepin A.
)
article:
Zmarł Champollion zwojów – śp. Józef Tadeusz Milik (1922-2006)
(
Kapera Z. J.
)
article:
Podstawy „wyobraźni miłosierdzia” w nauczaniu Ojca Świętego Jana Pawła II
(
Nowak J.
)
article:
Rz 1, 16-17 jako główna teza Listu do Rzymian
(
Witkowski S.
)
article:
Konferencja naukowa Logos i Słowo. Przekłady Biblii
(
Jędrzejewski S.
)
article:
Chrystus najpełniejszym obrazem Boga
(
Wronka S.
)
article:
PETER DSCHULNIGG, Jesus begegnen. Personen und ihre Bedeutung im Johannesevangelium, LIT Verlag, Münster-Hamburg-Berlin-WienLondon 2002, wydanie 2, 340 s.
(
Pindel R.
)
article:
Śp. ks. prof. Marian Wolniewicz – egzegeta, tłumacz Biblii i wytrwały popularyzator (1919-2005)
(
Kubski G.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.