Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Retoryczne
Journal
Res Rhetorica
Year
2015
Volume
2
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Rhetoric in Argentina: an overview
(
Vitale A.
), p. 2-7
article:
Teaching eloquence in a transition period: Hispanic handbooks of rhetoric in the first half of the nineteenth century
(
de Arnoux E. N.
), p. 8-33
article:
Rhetoric constructions. From metaphor to metaphoric order
(
Barei S.
,
Molina P.
), p. 34-42
article:
A strategic approach to multimodal discourse analysis
(
Menendez S. M.
), p. 43-53
article:
Public memory and the contemporary epideictic genre: Death notices devoted to Jorge R. Videla
(
Vitale A.
), p. 54-64
article:
Retoryka i wiedza – wielogłos. Społeczeństwo, wiedza i retoryka
(
Kampka A.
), p. 65-67
article:
Retoryka i wiedza – wielogłos. Retoryka i polityka
(
Okulska U.
), p. 68-70
article:
Retoryka i wiedza – wielogłos. Społeczeństwo wiedzy, retoryka i media
(
Modrzejewska E.
), p. 71-73
article:
Retoryka i wiedza - wielogłos. Retoryka i wizualność
(
Siennicka A.
), p. 74-75
article:
Retoryka i wiedza - wielogłos. Retoryka i edukacja
(
Budzyńska-Daca A.
), p. 76-78
article:
Retoryka i wiedza - wielogłos. Retoryka i nauka
(
Załęska M.
), p. 79-80
article:
Sprawozdanie z konferencji Political Linguistics III (Warszawa)
(
Molek-Kozakowska K.
), p. 81-84
article:
Hybrydyczne formy dziennikarstwa dwudziestego pierwszego wieku: Sprawozdanie z konferencji
(
Molek-Kozakowska K.
), p. 85-88
article:
[recenzja] Marek Hermann, O łacinie tylko dobrze. De lingua Latina nil nisi bene. Język łaciński i grecko-łacińskie dziedzictwo kulturowe we współczesnej Europie, Kraków 2014
(
Gaj B.
), p. 89-91
article:
Retoryka a literatura – spór o czasoprzestrzeń
(
Bendrat A.
), p. 90-92
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.