Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Studia Azjatystyczne
Year
2015
Volume
---
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Stambuł w świetle księżyca – Boğaziçi Mehtapları Abdülhaka Şinasiego Hisara1
(
Filipowska S.
), p. 7-17
article:
Rola koczowników Wielkiego Stepu w transferze idei pomiędzy Europą a Dalekim Wschodem
(
Janik P.
), p. 18-34
article:
Analiza powstawania synkretycznych stylów zdobniczych w Azji Środkowej w VI-VIII w. n.e. na podstawie tkanin z Kotliny Turfańskiej
(
Kossowska D.
), p. 25-49
article:
„Wy i my musimy zezwierzęceni nurzać się we krwi”. Obraz konfliktu izraelsko-palestyńskiego w najnowszej poezji hebrajskiej
(
Lipska M.
), p. 50-63
article:
Rok 1965 w Indonezji w spektaklach Papermoon Puppet Theatre z Yogyakarty i filmie Scena zbrodni Joshuy Oppenheimera
(
Lis M.
), p. 64-76
article:
Safawidzkie adaptacje chińskich talerzy typu kraak
(
Macioszek A.
), p. 77-100
article:
Nowe życie Orhana Pamuka i Jeśli zimową nocą podróżny Italo Calvino, czyli o książce w książce
(
Młynarczyk A.
), p. 101-114
article:
Zjawisko ikiryō jako przykład podróży dusz w japońskiej literaturze dworskiej (VIII-XII wiek)
(
Pączkowska A.
), p. 115-132
article:
Kinematografia w Kurdystanie. Obraz Kurdów w filmach Bahmana Ghobadiego
(
Szymczak J.
), p. 133-151
article:
Hasekura Tsunenaga w Europie – sztuka, polityka i propaganda we wczesnych stosunkach europejsko-japońskich
(
Tybus M.
), p. 153-161
article:
Polityka językowa i tożsamość etniczna w Tatarstanie
(
Usmanov M.
), p. 162-178
article:
Recenzja: James Barr. 2012. A Line in the Sand. Britain, France and the Struggle that Shaped the Middle East. London: Simon and Schuster, 350 stron.
(
Jakubowski F. A.
), p. 179-181
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.