Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
25
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2018
Identifiers
Volume contents
25
article:
Polonistyczne językoznawstwo glottodydaktyczne – stan obecny i perspektywy rozwoju
(
Grochala B.
), p. 7-14
article:
Lingwistyka, glottodydaktyka, praktyka dydaktyczna –rola teorii językoznawczych w procesie glottodydaktycznym
(
Rzeszutko-Iwan M.
), p. 15-25
article:
Dyskurs – dyskursologia – glottodydaktyka polonistyczna
(
Zarzycka G.
), p. 27-42
article:
Glottodydaktyczne a lingwistyczne spojrzenie na błąd językowy
(
Skura M.
), p. 43-54
article:
Powiedz mi, co jesz, a powiem ci, kim jesteś – o kulinariach w Słowenii
(
Wacławek M.
,
Wtorkowska M.
), p. 55-68
article:
Polskie przyimki pierwotne a przypadki analityczne w węgierskiej perspektywie porównawczej
(
Stefańczyk W. T.
), p. 69-76
article:
Jak liczą Polacy – lingwakulturowe aspekty gramatyki opisowej i historycznej liczebnika
(
Garncarek P.
), p. 77-85
article:
Aspekt polskiego czasownika jako problem przekładu oraz wyzwanie dla uczących się i nauczających języka polskiego jako obcego
(
Terka B.
), p. 87-95
article:
Ekwiwalencja pozycyjna konstrukcji składniowych w teorii i praktyce glottodydaktycznej
(
Gębka-Wolak M.
), p. 97-110
article:
Gatunki wypowiedzi w kontekście glottodydaktycznym
(
Dunin-Dudkowska A.
), p. 111-122
article:
Językowo-komunikacyjne cechy poleceń w wybranych materiałach dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego
(
Szkudlarek-Śmiechowicz E.
), p. 123-135
article:
Piosenka pomoże na wiele, czyli o alternatywnych sposobach kształtowania kompetencji gramatycznej
(
Kaźmierczak P.
), p. 137-148
article:
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego jako reprezentacja gatunku dydaktycznego (kierunki analizy genologicznej i zapowiedź rozprawy doktorskiej)
(
Góralczyk-Mowczan P.
), p. 149-156
article:
Pamiętniki jako źródło wiedzy o kształtowaniu się kompetencji leksykalnej (na przykładzie XVII-wiecznych Les anecdotes de Pologne… F. P. Dalairaca)
(
Zarębski R.
), p. 157-170
article:
W poszukiwaniu narzędzia diagnostycznego – ocena kompetencji językowej dzieci dwujęzycznych na etapie wczesnoszkolnym
(
Kyrc B.
), p. 171-186
article:
Tekstowe realizacje wzorca gatunkowego życzeń pisanych przez osoby z dysfunkcją słuchu – perspektywa surdoglottodydaktyczna
(
Jachimowska K.
), p. 187-197
article:
Stopień opanowania sprawności pisania u studenta z dysfunkcją słuchu – studium przypadku
(
Ruta-Korytowska K.
), p. 199-210
article:
Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji. Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, Testuj swój polski – Fonetyka (Prolog, Kraków 2017, ss. 166)
(
Biernacka M.
), p. 211-217
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.