Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
26
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2019
Identifiers
Volume contents
26
article:
Jakie oblicza glottodydaktyki polonistycznej? Różnorodność i współzależność
(
Dembowska-Wosik I.
), p. 9-26
article:
Teaching Polish as a foreign language within the history of the Polish language
(
Dąbrowska A.
), p. 26-48
article:
Non-verbal communication in the teaching of Polish as a foreign language using the example of Asian groups. The difficulties, challenges and solutions
(
Morcinek-Abramczyk B.
), p. 49-64
article:
Sposoby inicjowania i podtrzymywania kontaktu ze studentami na lekcji języka polskiego jako obcego
(
Kubacka K.
), p. 65-80
article:
Strategie komunikacyjne jako sposób na skuteczne komunikowanie się mimo niedostatków językowych
(
Wojtczak E.
), p. 81-96
article:
Współczesne teorie grzeczności językowej i ich wpływ na badania w obszarze glottodydaktyki polonistycznej
(
Sztabnicka-Gradowska E.
), p. 97-119
article:
Foreign language teacher education in Germany, Iran and Poland – a comparative study
(
Gębal P. E.
,
Nawracka M. J.
), p. 121-137
article:
Świadomość lingwistyczna (przyszłych) lektorów języka polskiego jako obcego – kilka uwag o znajomości fleksji imiennej
(
Karasek M.
,
Gaze M.
), p. 139-148
article:
Social media in foreign language teaching and learning – a review
(
Tsai N.
), p. 149-159
article:
Technologie cyfrowe w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Laskowska J.
), p. 161-170
article:
Jaką rolę odgrywają zasoby elektroniczne w nauce języka polskiego jako obcego/odziedziczonego? Wyniki badań ankietowych
(
Kosch N.
), p. 171-182
article:
Błąd glottodydaktyczny w zakresie podsystemu fonicznego – głos w dyskusji
(
Biernacka M.
), p. 183-196
article:
Po co i jak (nie) uczyć cudzoziemców fonetyki języka polskiego?
(
Badyda E.
), p. 197-208
article:
Wymowa polska jako obca. Rozwiązywanie trudności artykulacyjnych w grupie międzynarodowej na rocznym kursie przygotowawczym
(
Majewska-Tworek A.
), p. 209-220
article:
O kształtowaniu kompetencji genologicznej w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Grochala B.
), p. 221-229
article:
The cover letter as a genre of speech in teaching Polish as a foreign language
(
Dunin-Dudkowska A.
), p. 231-243
article:
Wzorzec struktury charakterystyki postaci i jego realizacje w pracach obcokrajowców uczących się języka polskiego na poziomie A2
(
Sochacka J.
), p. 245-257
article:
TOC logical branch as a tool in teaching Polish as a foreign/second/heritage language to children
(
Smoleń-Wawrzusiszyn M.
), p. 259-270
article:
Inflection in a bilingual child. A case study
(
Wtorkowska M.
), p. 271-286
article:
Język odziedziczony a dwujęzyczność – o konieczności badań komparatywnych
(
Lipińska E.
,
Seretny A.
), p. 287-300
article:
Język polski jako obcy dla Głuchych – w poszukiwaniu dobrego terminu
(
Januszewicz M.
), p. 301-310
article:
Specification of selected honorifics in relation to the general Polish standard in the written Polish as a heritage language in Ukraine (using the material of the Polish-language Gazeta Polska Bukowiny periodical)
(
Krawczuk A.
), p. 311-328
article:
Collocations of dimension adjectives with the names of human body parts in Polish and Korean
(
Szalkowska-Kim E.
), p. 329-358
article:
Frazy przyimkowe i ich opis leksykograficzny w słownikach niemieckich i niemiecko-polskich – spojrzenie glottodydaktyczne
(
Burkhardt H.
,
Jurasz A.
), p. 359-372
article:
Przygotowanie materiałów do nauczania szyku w dydaktyce języka polskiego jako obcego: o problemach metodologicznych i praktycznych raz jeszcze
(
Gębka-Wolak M.
,
Walkiewicz A.
), p. 373-386
article:
Zrobię to bez zwłok… the category of number in the teaching of Polish as a foreign language to Ukrainian-speaking people
(
Bundza I.
), p. 387-397
article:
Czy rosyjski jest bardziej „angielski” niż polski? O zapożyczeniach w języku informatycznym w aspekcie glottodydaktycznym
(
Hudy V.
), p. 399-411
article:
Kategoria rodzaju gramatycznego w systemie językowym, dyskursie i glottodydaktyce
(
Pałuszyńska E.
), p. 413-423
article:
Kulturemy polskie – punkty widzenia, techniki ich wydobywania i negocjowania. Stosowanie perspektywy etnolingwistycznej w glottodydaktyce polonistycznej
(
Zarzycka G.
), p. 425-441
article:
Czy mogę odczuwać hygge, jeśli w polszczyźnie nie ma takiego wyrazu? O (nie)przekładalności emocji w kontekście glottodydaktycznym
(
Rabczuk A.
), p. 443-470
article:
What do we call the children? Familial terms of address in Polish and English
(
Dziwirek K.
), p. 471-485
article:
From Japanese Schulz to Polish Parnicki – around the year 1974
(
Sekiguchi T.
), p. 487-500
article:
Dyskursy polonistyczne w Seulu. O VI Międzynarodowej Konferencji Akademickiej z cyklu „Spotkania Polonistyk Trzech Krajów – Chiny, Korea, Japonia”
(
Zarzycka G.
), p. 501-514
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.