Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Journal
Forum Pedagogiczne
Year
2018
Volume
8
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Od redakcji
(
Włodarczyk R.
), p. 11-16
article:
List otwarty redaktorów naczelnych polskich czasopism pedagogicznych wydawanych pod patronatem działającego przy Polskiej Akademii Nauk Komitetu Nauk Pedagogicznych do Posłów na Sejm RP
(
Stępkowski D.
), p. 17-19
article:
Pedagogika ogólna w ponowoczesnym świecie
(
Śliwerski B.
), p. 21-41
article:
Koncepcja pedagogiki (i pedagogiki ogólnej) w Szkole Lwowsko-Warszawskiej
(
Hejnicka-Bezwińska T.
), p. 43-58
article:
„Podstawy współczesnej pedagogiki” Stefana Kunowskiego jako przykład kreowania pedagogiki ogólnej
(
Dziaczkowska L.
), p. 59-69
article:
Pedagogika ogólna jako wprowadzenie do humanistyki – hermeneutyka kapitału symbolicznego i odzyskiwanie ciemnych iskier tradycji
(
Maliszewski K.
), p. 71-80
article:
Pedagogika ogólna w ramie internalistycznej
(
Dembiński M.
), p. 81-92
article:
Język współczesnej pedagogiki w perspektywie komparatystyki myśli pedagogicznej. Wybrane przykłady zmian leksykalnych
(
Wróbel A.
), p. 93-103
article:
Troska, zatroskanie, troskliwość – niespecyficzne przedmioty badań pedagogiki ogólnej
(
Żywczok A.
), p. 105-118
article:
Granice dyskursywności światopoglądowej współczesnej myśli pedagogicznej
(
Gara J.
), p. 119-134
article:
Pedagogika ogólna a socjologia ogólna
(
Banaszak S.
), p. 135-146
article:
Edukacja jako symulakrum
(
Głażewski M.
), p. 147-166
article:
Koncepcje uznania w perspektywie pedagogiki ogólnej jako alternatywa wobec neoliberalnej wizji współczesnego świata
(
Nowak-Dziemianowicz M.
), p. 167-182
article:
Potencjał społeczny i pedagogiczny koncepcji social resilience w erze neoliberalnej
(
Czech-Włodarczyk C.
), p. 183-194
article:
Religia i krytyka – koncepcja Jacquesa Ellula w perspektywie pedagogiki ogólnej
(
Humeniuk M.
), p. 195-212
article:
Tworzenie refleksyjnej wiedzy w badaniach pedagogicznych. Dylematy – konteksty – punkty odniesienia
(
Mizerek H.
), p. 213-227
article:
Wybrane zagadnienia problematyki kompulsywnego zachowania: uzależnienie od zakupów (oniomania)
(
Kurlak I.
), p. 229-249
article:
Erudycja jako cel szkolnej edukacji filozoficznej
(
Trepczyński M.
), p. 251-271
article:
How do traumatic Shoah-witness testimonies fit into German History Education?
(
Morgan K. E.
), p. 273-285
article:
Organization of health-preserving activities of the headmasters of general educational institutions
(
Gres O.
,
Ionova E.
,
Partola V.
), p. 287-296
article:
Motivation of hospice volunteers in the past and today
(
Seredyńska A.
), p. 297-308
article:
Z badań nad problematyką pedagogiki społecznej/pedagogiki środowiskowej[Wojciech Sroczyński, Szkice do pedagogiki środowiskowej, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlicach Pracownia Wydawnicza Wydziału Humanistycznego, Siedlce 2017, 251 s.]
(
Wolter E.
), p. 309-313
article:
Bogdan Nawroczyński nadal inspiruje pedagogów [Poglądy Bogdana Nawroczyńskiego i ich współczesne implikacje, red. Anna Walczak, Alina Wróbel, Marcin Wasilewski, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, 191 s.]
(
Taboł S.
), p. 315-318
article:
Ogólnopolska konferencja naukowa pt. „Polskie koncepcje pedagogiki ogólnej w ujęciu porównawczym” (Wrocław 27-28 września 2017)
(
Stępkowski D.
), p. 319-324
article:
Jubileuszowa Ogólnopolska Konferencja Pedagogiki Dialogu pt. „Dialog jako wymóg/wyzwanie intersubiektywności i transparentności doświadczenia edukacyjnego, społecznego i kulturowego” (Warszawa, 1 grudnia 2017)
(
Zawadzka E.
), p. 325-330
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.