Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Przestrzenie Teorii
Year
2009
Volume
---
Issue
12
Identifiers
Cover
Volume contents
12
article:
Informacja o redakcji
(
.
), p. 2-2
article:
Spis treści
(
.
), p. 3-6
article:
„Estetyka re-”, czyli kartki wydarte z pisma
(
Krajewska A.
), p. 7-8
article:
O „Sobie”, eseistyce, Lambie i Brzozowskim
(
Sendyka R.
), p. 11-44
article:
Inne lustra. Pseudonarcystyczne reprezentacje w utworach Haliny Poświatowskiej i Wisławy Szymborskiej
(
Zalewski C.
), p. 45-55
article:
Biografia sztuki literackiej. Próba rekonstrukcji projektu literackiego Tadeusza Kantora
(
Górska I.
), p. 57-73
article:
Rękopis „Kartoteki”
(
Solski Z. W.
), p. 75-117
article:
Bertolt Brecht? „Il n’y a pas de hors-texte”
(
Karasińska M.
), p. 119-129
article:
„Meir Ezofowicz” w cyklu ilustracji Andriollego
(
Imperowicz-Jurczak M.
), p. 131-164
article:
Znaczenie listu w malarstwie XVII i XVIII wieku oraz w ówczesnej powieści epistolarnej
(
Słodczyk R.
), p. 165-191
article:
Fenomen narracji litanijnej wobec stereotypu gatunkowego litanii
(
Sadowski W.
), p. 193-220
article:
Nowoczesne antynomie. Uwagi o nowych odczytaniach poezji Bolesława Leśmiana
(
Winiecka E.
), p. 221-237
article:
Rozlewność mistyczna, czyli o epifanii i symbolu w powieści wczesnomodernistycznej nieco inaczej
(
Grzyb K.
), p. 239-265
article:
Od „Zarysu teorii nonsensu” do czystego nonsensu w życiu codziennym
(
Obremski K.
), p. 267-279
article:
Hölderlin Heideggera: cezura i chiazm
(
Melberg A.
), p. 283-304
article:
Lehrstücke jako performance Moje doświadczenia ze „sztukami dydaktycznymi” Bertolta Brechta
(
Wirth A.
), p. 305-309
article:
Ewa Szczęsna, Poetyka mediów. Polisemiotyczność, digitalizacja, reklama
(
Wysłouch S.
), p. 313-320
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.