Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Journal
Przestrzenie Teorii
Year
2010
Volume
---
Issue
13
Identifiers
Cover
Volume contents
13
article:
Informacja o redakcji
(
.
), p. 2-2
article:
Spis treści
(
.
), p. 3-6
article:
Nieznośne piękno rękopisu
(
Krajewska A.
), p. 7-8
article:
Słowacki pisze dramat...
(
Troszyński M.
), p. 11-28
article:
Dwie rękopiśmienne wersje Kartoteki Tadeusza Różewicza
(
Solski Z. W.
), p. 29-54
article:
Autobiografie filozofów
(
Lubas-Bartoszyńska R.
), p. 55-75
article:
Melancholia versus tradycja. Jarosław Marek Rymkiewicz
(
Świeściak A.
), p. 77-116
article:
Dahlhaus – Kunze: dwugłos o dramacie muzycznym Richarda Wagnera
(
Kozłowski K.
), p. 117-131
article:
„Wyciągnięta otwarcie ręka” O związkach pejzażu i cielesnego doświadczania przestrzeni w Wypadku Stanisława Lema
(
Dajnowski M.
), p. 133-148
article:
Ile pomieści mała forma? (O miniaturach wielkich form narracyjnych w powojennej prozie polskiej)
(
Bednarek M.
), p. 163-189
article:
„Pasmo estetyczne”, teoria recepcji i socjologia czytelnictwa
(
Rychlewski M.
), p. 191-205
article:
Przeciw konstrukcjonistom. Teoria „queer” i jej krytycy
(
Śmieja W.
), p. 223-242
article:
Theatrum Theoreticum
(
Gasché R.
), p. 273-296
article:
O(d)graniczenie, zaczarowanie i sztuka rozróżniania – o prozie Toni Morrison
(
McClure J.
), p. 297-319
article:
Poezja młodopolska w kontekście stylów i prądów malarskich
(
Wysłołuch S.
), p. 323-327
article:
Anna Janus-Sitarz, Przyjemność i odpowiedzialność w lekturze. O praktykach czytania literatury w szkole. Konstatacje. Oceny. Propozycje
(
Kwiatkowska-Ratajczak M.
), p. 328-337
article:
Dariusz Brzostek, Literatura i nierozum. Antropologia fantastyki grozy
(
Bohuszewicz P.
), p. 338-354
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.