Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2023
Volume
---
Issue
1(14)
Identifiers
Cover
Volume contents
1(14)
article:
Odbiorca medialny w erze Web 2.0
(
Maćkiewicz J.
), p. 9-17
article:
Odbiorca medialny w erze Web 2.0
(
Maćkiewicz J.
), p. 9-17
article:
Fandom Gry o tron. Władza i kultura w środowiskach fanowskich
(
Piórecka K.
), p. 19-34
article:
Fandom Gry o tron. Władza i kultura w środowiskach fanowskich
(
Piórecka K.
), p. 19-34
article:
Dysfunkcje społeczne widziane z perspektywy dziecka. Analiza treści gier wideo studia Killmonday Games
(
Linertowicz A.
), p. 35-54
article:
Dysfunkcje społeczne widziane z perspektywy dziecka. Analiza treści gier wideo studia Killmonday Games
(
Linertowicz A.
), p. 35-54
article:
Dezinformacja. Próba ujęcia dyskursywnego
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 55-72
article:
Dezinformacja. Próba ujęcia dyskursywnego
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 55-72
article:
Rosyjska dezinformacja i wykorzystanie obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję (deepfake) w pierwszym roku inwazji na Ukrainę
(
Majchrzak A.
), p. 73-86
article:
Rosyjska dezinformacja i wykorzystanie obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję (deepfake) w pierwszym roku inwazji na Ukrainę
(
Majchrzak A.
), p. 73-86
article:
Komunikacja z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w turbulentnych warunkach rynkowych
(
Makowski M.
), p. 87-109
article:
Komunikacja z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w turbulentnych warunkach rynkowych
(
Makowski M.
), p. 87-109
article:
Media w konflikcie interesów? Analiza deklaracji misji oraz sytuacji finansowej wybranych stacji radiowych
(
Teler A.
), p. 111-127
article:
Media w konflikcie interesów? Analiza deklaracji misji oraz sytuacji finansowej wybranych stacji radiowych
(
Teler A.
), p. 111-127
article:
Reklama i promocja piwa w nowych mediach w świetle przepisów prawa polskiego
(
Szajny M.
,
Molibog J.
), p. 129-145
article:
Reklama i promocja piwa w nowych mediach w świetle przepisów prawa polskiego
(
Szajny M.
,
Molibog J.
), p. 129-145
article:
Dziadziuś z YouTube’a, felietonista czy siewca nienawiści? Wizerunek Jerzego Urbana na Twitterze
(
Siudak M.
), p. 147-160
article:
Dziadziuś z YouTube’a, felietonista czy siewca nienawiści? Wizerunek Jerzego Urbana na Twitterze
(
Siudak M.
), p. 147-160
article:
Polaryzacja medialna na przykładzie kryzysu migracyjnego na granicy polsko-białoruskiej latem 2021 roku w relacjach trzech polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych
(
Kożdoń-Dębecka M.
), p. 161-174
article:
Polaryzacja medialna na przykładzie kryzysu migracyjnego na granicy polsko-białoruskiej latem 2021 roku w relacjach trzech polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych
(
Kożdoń-Dębecka M.
), p. 161-174
article:
Kryzys wizerunkowy w serwisach społecznościowych – przykład Mamy Ginekolog
(
Dąbrowska I.
), p. 175-191
article:
Kryzys wizerunkowy w serwisach społecznościowych – przykład Mamy Ginekolog
(
Dąbrowska I.
), p. 175-191
article:
Odcienie technologii VR. Zaburzenia odżywiania jako przykład psychospołecznych konsekwencji wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości
(
Motyl G.
), p. 193-208
article:
Odcienie technologii VR. Zaburzenia odżywiania jako przykład psychospołecznych konsekwencji wykorzystania technologii wirtualnej rzeczywistości
(
Motyl G.
), p. 193-208
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.