Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Media Biznes Kultura
Year
2023
Volume
---
Issue
2 (15)
Identifiers
Cover
Volume contents
2 (15)
article:
Jak Milan Kundera został „donosicielem” i co z tego wynikło?
(
Rafalska D.
), p. 5-20
article:
Stan badań nad centralnymi strukturami PZPR nadzorującymi politykę propagandową w Polsce Ludowej: nowe ustalenia i luki badawcze
(
Wojsław J.
), p. 21-34
article:
Metafory produkcji jako przykład metaforycznej dehumanizacji uniwersytetu w prasowym dyskursie wokół reformy nauki i szkolnictwa wyższego (2011–2014)
(
Chomik D.
), p. 35-48
article:
Francuski model edukacji medialnej i informacyjnej. Krytyczna analiza szans i zagrożeń
(
Gajlewicz-Korab K.
), p. 51-63
article:
Fake news jako tekst. Wybrane struktury językowe (komunikacyjne) oraz ich funkcje
(
Stasiuk-Krajewska K.
), p. 65-80
article:
Wszystko czego chcę, to Ty. Między odświeżeniem marki a zmianą paradygmatu – Chanel N° 5 w XXI wieku
(
Kaczor K.
), p. 83-101
article:
Jak miasto mówi do młodych ludzi? – komunikacja Miasta Kielce z uczniami szkół ponadpodstawowych w obszarze promocji wybranych wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych i sportowych. Próba analizy zjawiska
(
Malicka D.
), p. 103-118
article:
Rzecznik prasowy klubu sportowego – obowiązki zawodowe oraz kompetencje interpersonalne wspomagające komunikację z mediami i kibicami
(
Stawicka D.
,
Żyliński S.
), p. 119-133
article:
FAST – w kierunku nowej formy dystrybucji treści
(
Świerczyńska-Głownia W.
), p. 137-149
article:
Dziennikarze na cyfrowych sterydach
(
Kononiuk T.
), p. 151-164
article:
Instagram jako kanał dystrybucji treści kobiecych magazynów wielotematycznych
(
Sałek W.
), p. 165-180
article:
Lifestylowe media obywatelskie Warmii i Mazur. Twórcy, tematyka, odbiorcy
(
Rółkowska M.
), p. 183-194
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.