Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2015
Volume
28
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa). Ku źródłom zmiany w dydaktyce
(
Kruk J.
), p. 9-20
article:
Socjalizacja poznawcza jako (d)efekt kształcenia szkolnego (na tle rozważań nad kulturowym kontekstem konstruowania struktur poznawczych człowieka)
(
Męczkowska-Christiansen A.
), p. 21-32
article:
Napiszę Ci bajkę… – budowanie doświadczeń edukacyjnych studentów pedagogiki metodą projektów
(
Kędzierska H.
), p. 33-45
article:
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia. Casus metody Montessori
(
Jendza J.
,
Zalewska E.
,
Zamojski P.
), p. 46-55
article:
Intercultural competencies of Polish and Kazakh teachers explored in their Facebook profiles
(
Jagiełło-Rusiłowski A.
,
Immanchiyev Z.
), p. 56-68
article:
Zmiany modelu poznawczego uczniów w kontekście prac nad e-podręcznikiem
(
Dyrda J.
), p. 69-77
article:
Kompetencje pedagogiczne studentów edukacji wczesnoszkolnej jednym z warunków zmiany rozwojowej uczniów
(
Nowak J.
), p. 81-91
article:
Zastosowanie elementów metody Marii Montessori w tradycyjnym przedszkolu. Refl eksja nad badaniami w działaniu z pozycji zewnętrznego obserwatora
(
Zdanowicz-Kucharczyk K.
), p. 92-103
article:
Dziecko w działaniu – refleksje praktyka
(
Grzelecka P.
), p. 104-113
article:
Pedagogika muzealna. Cele, idea, kierunek rozwoju i zastosowanie w praktyce na przykładzie „lekcji muzealnej” w polskim muzeum historycznym
(
Anna M.
), p. 114-127
article:
From “Letter to a Teacher”: seeking the implied portraits of a good teacher. A Vietnamese father’s perspective
(
Duy Khang N.
), p. 128-139
article:
Model rozwijania refl eksyjności u (przyszłych) nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej – założenia, istota, motywy konstruowania i nadawania mu wymiaru praktycznego
(
Szymczak J.
), p. 140-153
article:
Na marginesie artykułu Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka
(
Dolata R.
), p. 157-160
article:
W poszukiwaniu „straconych” autorytetów
(
Symonowicz-Jabłońska I.
), p. 163-166
article:
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r
(
Kruk J.
,
Zamojski P.
), p. 167-169
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.