Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2019
Volume
47
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
„Zakazuje się stosowania kar cielesnych”. I co dalej? Nowoczesne strategie eliminacji przemocy w wychowaniu
(
Jarosz E.
), p. 7-17
article:
Dobre praktyki w zakresie ochrony dziecka w procesie resocjalizacji i readaptacji społecznej jego skazanych rodziców
(
Dąbrowska A.
,
Kusztal J.
), p. 18-25
article:
Style adaptacji uczniów do szkoły. Inspiracje dla nauczycieli wczesnej edukacji
(
Babicka-Wirkus A.
), p. 26-34
article:
Dziecięce kompetencje do przeciwstawiania się w kulturze szkoły polskiej
(
Wiśniewska-Kin M.
), p. 35-46
article:
Uczeń zdolny w perspektywie dyskursu produkcyjnego. Część II: Świat szkoły
(
Męczkowska-Christiansen A.
,
Zdanowicz-Kucharczyk K.
), p. 47-57
article:
Atrofia nieformalnej diagnostyki edukacyjnej we wczesnej edukacji. Między biernością i przemocą poznawczą w epoce ekspertów
(
Szyling G.
), p. 58-69
article:
Zjawisko ukrytej przemocy wobec najmłodszych uczniów na zajęciach matematycznych
(
Kalinowska A.
), p. 70-84
article:
Sytuacja psychospołeczna ucznia z ADHD w klasie szkolnej – perspektywa dziecka
(
Kowalik-Olubińska M.
), p. 85-93
article:
(Nie)korzystne zjawiska w relacji państwo–rodzina–dziecko
(
Wirkus Ł.
), p. 94-104
article:
Niereligijni rodzice wobec instytucji szkoły
(
Zielka S.
), p. 105-115
article:
Propaganda image of the social world in Polish children’s songs
(
Pilecka M.
), p. 116-124
article:
Seksualizacja dzieciństwa. Wybrane aspekty
(
Dobosz D.
), p. 125-134
article:
Dyskursywność klapsa w świetle rodzicielskich narracji
(
Kisa-Bogorodź I.
), p. 135-144
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.