Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2020
Volume
48
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Czas w uczeniu się. Analiza krytyczna perspektywy obiektywistycznej
(
Groenwald M.
), p. 7-17
article:
Obraz edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach nauczycieli edukacji przedmiotowej
(
Bałachowicz J.
,
Kupiec M.
), p. 18-29
article:
Doświadczanie rzeczywistości szkolnej przez uczniów edukacji początkowej
(
Michalak R.
), p. 30-39
article:
Zabawa narracyjna jako strategia sprzyjająca autentycznemu uczeniu się dzieci
(
Szymczak J.
), p. 40-50
article:
The Highly Sensitive Child as a challenge for education – introduction to the concept
(
Baryła-Matejczuk M.
,
Artymiak M.
,
Ferrer-Cascales R.
,
Betancort M.
), p. 51-62
article:
Przedszkola w debacie polityczno-oświatowej Niemiec. W stronę edukacji, opieki i wychowania
(
Nowosad I.
), p. 63-74
article:
Dzieci w świecie problematyki finansowej – innowacyjny pakiet dla edukacji wczesnoszkolnej "Myślę, decyduję, działam – finanse dla najmłodszych"
(
Żytko M.
), p. 75-85
article:
O nieprzedstawieniach i twórczości. Raport z wstępnych badań nad abstrakcją w aktualizowaniu i stymulowaniu twórczego myślenia u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(
Tomas I.
), p. 86-99
article:
The power of authority and the Montessori teachers’ (in)ability to learn – research intervention report
(
Jendza J.
), p. 100-109
article:
Edukacyjne walory gry "Minecraft". Analiza narracji uczniów i edukatorów
(
Zaworska-Nikoniuk D.
), p. 110-121
article:
Recenzja książki prof. dr. hab. R.M. Łukaszewicza, Wrocławska Szkoła Przyszłości PLUS, czyli lepsze jest możliwe. Działania praktyczne, wizje i projekcje nowego – innego – twórczego, Wydane nakładem Fundacji Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2020
(
Garbula J. M.
), p. 125-128
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.