Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Pedagogiczne
Year
2021
Volume
13(49)
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Od Redakcji
(
Dziaczkowska L.
,
Szewczak I.
), p. 5-8
article:
Potencjał odporności psychospołecznej z perspektywy zasobów człowieka. Implikacje pedagogiczne
(
Jazukiewicz I.
), p. 9-24
article:
Educational Relationship in the Context of Karol Wojtyła’s Moral Teaching about the Human Act
(
Jeziorański M.
), p. 25-34
article:
Przebaczenie sobie jako cel wychowania
(
Horowski J.
), p. 35-48
article:
Pedagogiczny wymiar przeżycia estetycznego
(
Gołek B.
), p. 49-64
article:
Nauczanie etyki z perspektywy kształcenia ogólnego
(
Stępkowski D.
,
Pękala J. L.
), p. 66-80
article:
Alienacja ekologiczna dzieci w wieku wczesnoszkolnym – refleksje nad pokoleniem pasażerów
(
Brudzińska P.
), p. 81-93
article:
Father Jacek Woroniecki (1878–1949) – Master and Mentor of Catholic and Christian Pedagogical Thought
(
Nowak M.
), p. 95-117
article:
Roztropność, rozsądek, rozwaga – cnoty zalecane nie tylko Polakom. O twórczości etycznej i pedagogicznej Wincentego Kadłubka
(
Żywczok A.
), p. 119-138
article:
Ochronki w Królestwie Polskim w świetle akt Rady Głównej Opiekuńczej (1832-1870)
(
Partyka W.
), p. 139-147
article:
Marian Surdacki, Miłosierdzie czy opieka społeczna. Od starożytności do oświecenia
(
Partyka W.
), p. 149-150
article:
The Sprawozdanie z Jesiennych Warsztatów Metodologicznych Sekcji Pedagogiki Chrześcijańskiej Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk i Zespołu Wspierającego
(
Badora A.
), p. 151-153
article:
Sprawozdanie z posiedzenia Sekcji Pedagogiki Chrześcijańskiej Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk
(
Rynio A.
), p. 153-156
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.