Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Pedagogiczne
Year
2021
Volume
13(49)
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Od Redakcji
(
Chałas K.
), p. 5-6
article:
Człowieczeństwo jako problem i wyzwanie edukacyjne
(
Ostrowska U.
), p. 7-32
article:
Godność człowieka źródłem celów wychowania i zadań szkoły
(
Chałas K.
), p. 33-48
article:
Miłość i odpowiedzialność – wzajemne związki i zależności w perspektywie pedagogicznej
(
Maj A.
), p. 49-59
article:
Odpowiedzialność trajektorią w świat dobra
(
Rynio A.
), p. 61-78
article:
Twórczość jako zadanie osoby
(
Badora A.
), p. 79-90
article:
Rodzina jako świadek wartości w okresie pandemii. Szkic aksjologiczny
(
Siewiora J.
), p. 91-106
article:
The Value of Forgiveness in the Eyes of High-School Teachers: Do They Perceive it as Related yo Testing and Grading Students?
(
Jeziorański M.
,
Pedro I.
,
Cohe L.
), p. 107-125
article:
Orientacja na procesy uczenia się w polityce edukacyjnej Singapuru (aksjologiczne aspekty zmiany paradygmatu)
(
Nowosad I.
), p. 127-140
article:
Values and Their Influence on Learning in Basic Education in Finland - Selected Aspects
(
Suwalska A.
), p. 141-154
article:
Krystyna Chałas, Adam Maj, Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły, t. 1: Edukacja przez projekty drogą zgłębiania nauczania Jana Pawła II
(
Godawa G.
), p. 155-157
article:
Marta Buk-Cegiełka, Anna Badora, Nauczanie Jana Pawła II w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły, t. 2: Nauczanie Jana Pawła II w procesie lekcyjnym
(
a.
), p. 157-159
article:
Sprawozdanie z konferencji „Osoba punktem wyjścia i dojścia w edukacji szkolnej”
(
Łobacz M.
), p. 161-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.