Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2021 | 2/2021 (8) | 21-43

Article title

Wpływ zmian politycznych w samorządach na kształtowanie relacji z mieszkańcami – analiza z wykorzystaniem instrumentów marketingu relacji 5I

Content

Title variants

EN
Impact of political changes in local governments on shaping relationships with citizens – analysis based on relationship marketing tools 5I

Languages of publication

Abstracts

EN
This article is devoted to use cases for tools of relationship marketing in local governments. Authors attempt to analyze the impact of leadership changes (village head, mayor, city president) on overall residents satisfaction level. A logistic regression model has been used for the research.
PL
Niniejszy artykuł poświęcony został możliwości wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego. Autorki podjęły próbę analizy wpływu zmiany osoby na stanowisku lidera (wójt, burmistrz czy prezydent miasta) na satysfakcję mieszkańców. W badaniach wykorzystano model regresji logistycznej.

Year

Issue

Pages

21-43

Physical description

Dates

published
2021

Contributors

  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
2045981

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2544-6916-year-2021-issue-2_2021__8_-article-24b006ed-d1b0-3e67-b12c-2387627fa7e2
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.