Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2011
Volume
---
Issue
37
Identifiers
Cover
Volume contents
37
article:
Słowo wstępne. Kształcenie językowe dorosłych – nowe doświadczenia i wyzwania dla nauczycieli i lektorów
(
Michońska-Stadnik A.
), p. 5-7
article:
E-learning akademicki jako wyzwanie na studiach neofilologicznych
(
Jedynak M.
), p. 11-25
article:
Techniki rozwijające wyższe poziomy przetwarzania tekstu w kształceniu sprawności czytania wśród dorosłych
(
Marzec-Stawiarska M.
), p. 27-38
article:
Użycie strategii uczenia się gramatyki przez studentów filologii angielskiej
(
Pawlak M.
), p. 39-54
article:
Słabo rozwinięta kompetencja leksykalna dorosłych – przyczyny, skutki i możliwości jej poprawy
(
Targońska J.
), p. 55-71
article:
Profil dorosłego uczącego się języka polskiego jako obcego, czyli kto, gdzie, dlaczego i w jaki sposób uczy się języka polskiego w naszym kraju
(
Janowska I.
), p. 75-86
article:
Współczesne determinanty badań glottodydaktycz-nych. O perspektywach rozwoju glottogeragogiki
(
Jaroszewska A.
), p. 87-100
article:
Język a kultura – rozwijanie świadomości interkulturowej u uczniów dorosłych: optymalne warunki dydaktyczne
(
Król W.
), p. 101-107
article:
Autentyczny tekst pisany jako pomoc dydak-tyczna w nauczaniu dorosłych komunikowania się w języku specjalistycznym
(
Markowski G.
), p. 109-119
article:
O źródłach motywacji w kontekście edukacji językowej dorosłych
(
Róg T.
), p. 121-132
article:
Audyt językowy w nauczaniu osób dorosłych
(
Smuk M.
), p. 133-143
article:
Jak określić potrzeby językowe pracowników w miejscu pracy
(
Sobkowiak P.
), p. 145-157
article:
Strategie interakcyjne lektorów, z którymi dorośli chcą pracować
(
Strzałka A.
), p. 159-173
article:
Postrzeganie procesu uczenia się języka obcego w perspektywie uczniów dorosłych (badanie jakościowe nauczycieli-konsultantów)
(
Werbińska D.
), p. 175-194
article:
Analiza wybranych projektów unijnych jako wyraz zaangażowania państw UE w rozwój narzędzi ITC i technologii językowych w nauczaniu języków obcych
(
Borowiak-Dostatnia M.
,
Zięba A.
), p. 197-213
article:
Polityka językowa w zakresie nauczania pierwszego języka obcego w wielojęzycznym kraju na przykładzie Szwajcarii – inspirujące doświadczenie
(
Stępkowska A.
), p. 215-227
article:
Recenzja książki Mieczysława Gajosa pt. Podsystemy języka w praktyce glottodydak-tycznej. Fonetyka. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010, str. 130.
(
Karpińska-Szaj K.
), p. 229-231
article:
KOMUNIKAT. Konferencja PTN, Bydgoszcz, 10-12 września 2012
(
Stańczyk J.
), p. 232-233
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.