Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Neofilologiczne
Journal
Neofilolog
Year
2012
Volume
---
Issue
38/2
Identifiers
Cover
Volume contents
38/2
article:
Wprowadzenie. Dyskurs edukacyjny w klasie językowej
(
Pawlak M.
), p. 137-137
article:
Comparing the proportion of the language of use and usage in teachers with different professional experience
(
Michońska-Stadnik A.
), p. 139-150
article:
Autentyczna komunikacja w dyskursie edukacyjnym: rola języka nauczanego i ojczystego
(
Niżegorodcew A.
), p. 151-163
article:
Formy adresatywne jako element interkulturowy kompetencji interakcyjnej i dyskursywnej w świadomości studentów języka francuskiego
(
Grabowska M.
), p. 165-181
article:
Współkonstruowanie znaczenia w dyskursie metajęzykowym na lekcji języka obcego
(
Szymankiewicz K.
), p. 183-200
article:
Dyskurs edukacyjny na lekcji języka obcego w polskim liceum a brytyjskim The Sixth Form College – wyniki badań porównawczych
(
Kouhan B.
), p. 201-222
article:
Obecność osoby nauczającej w zadaniach zorientowanych na samodzielną pracę uczniów w środowisku wirtualnym
(
Górecka J.
), p. 223-242
article:
Kształtowanie świadomości nauczycieli w dyskursie internetowym – media społecznościowe w nauczaniu języków obcych
(
Krajka J.
,
Maciaszczyk S.
), p. 243-261
article:
Recenzja książki pod redakcją Johna Stewarta pt. Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010, str. 616.
(
Wysocka M. S.
), p. 263-269
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.