Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Gdański
Journal
Ars Educandi
Year
2019
Volume
---
Issue
16
Identifiers
Cover
Volume contents
16
article:
Od redakcji: współpraca nierównych
(
Kowzan P.
)
article:
Editorial: The Cooperation of Unequals
(
Kowzan P.
)
article:
Ranciere’owskie interpretacje emancypacyjne: doświadczanie pracy akademickiej w uczelniach niepublicznych na ziemi warmińsko-mazurskiej
(
Rutkowiak J.
), p. 19-42
article:
Emancypacja podmiotów, które (nie) umieją mówić
(
Szkudlarek T.
), p. 55-62
article:
Zmiksowani(e) i dydaktyczne stawanie się
(
Szwabowski O.
), p. 63-70
article:
Ranciere’owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum: emancypacja jako de-instrumentalizacja
(
Blumsztajn A.
), p. 71-76
article:
Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej
(
Jendza J.
), p. 77-83
article:
Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko
(
Zamojski P.
), p. 85-89
article:
O zmianie hierarchicznego paradygmatu uniwersyteckiej zależności student–wykładowca w świetle działalności portugalistycznego koła przekładoznawczego Amor-Não-Me-Deixes
(
Jankowski J.
), p. 93-105
article:
Dydaktyka na scenie. Autoetnografia performatywna performansów studentów i wykładowcy
(
Szwabowski O.
,
Wężniejewska P.
,
Stodolna M.
), p. 107-122
article:
Care, contingency and capability: ecological perspectives on higher education
(
Fang N.
,
O'Brien E.
,
Pirrie A.
), p. 123-138
article:
Współautorstwo: wyzysk i współpraca (ze studentami)
(
Kowzan P.
), p. 139-155
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.