Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Journal
Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo
Year
2009
Volume
57
Issue
(2)
Identifiers
Cover
Volume contents
(2)
article:
Kto jest autorem? Kim jest autor?
(
Ulicka D.
), p. 15-30
article:
Kto i do kogo mówi w litanii poetyckiej? Wokół utworu Wojciecha Bąka „Modlitwa do Marii Matki”
(
Sadowski W.
), p. 31-48
article:
„Coć wymyślili ci heretykowie?” Nowe źródła do fraszki „O Łazarzowych księgach” (II 52) Jana Kochanowskiego
(
Schulte J.
,
Mrugalski M.
), p. 49-66
article:
Niedźwiedzie ikony narodowe
(
Faryno J.
), p. 67-91
article:
„Omnes Viae Romam ducunt”. Peregrynacje do Rzymu w czasach Pierwszego Jubileuszu
(
Kwapis O.
), p. 95-114
article:
Polscy rycerze krzyża we Włoszech w XIX wieku
(
Budrewicz T.
), p. 115-134
article:
Listy z Włoch o sztuce kościelnej ks. Antoniego Brykczyńskiego, czyli o śladach artystyczno-duchowej psychomachii
(
Obsulewicz B. K.
), p. 135-145
article:
„Bo jak poezja i sztuka, tak miłość jest ideą”. Józefa Kremera peregrynacja do grobu Julii w Weronie
(
Łoboz M.
), p. 149-162
article:
Dylemat podróży – „Podróż do Włoch” Józefa Kremera i „Podróż po Włoszech” Hipolita Taine’a
(
Kowalczuk U.
), p. 163-182
article:
Norwida mit Italii
(
Rzońca W.
), p. 183-192
article:
Włochy i Kraszewski. Metafizyka przestrzeni
(
Owczarz E.
), p. 193-209
article:
Włochy Jakuba Sobieskiego
(
Prejs M.
), p. 213-225
article:
„Kati we Włoszech” Astrid Lindgren − między literackim opisem podróży a powieścią
(
Ługowska J.
), p. 227-236
article:
Italia jako doświadczenie wzrokowe. Pochwała podróży i odkrywanie obrazów w poezji Zbigniewa Herberta
(
Cieślak R.
), p. 237-255
article:
Italia Czesława Miłosza (zapisy poetyckie)
(
Wójcik T.
), p. 257-273
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.