Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2013 | 29 | 4 | 35-45

Article title

Zakupy w biznesie – potrzeba strategicznej reorientacji

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Rozmowy z polskimi menedżerami zakupów wskazują, że nie dostrzegana jest strategiczna rola zakupów, które mogą mieć kluczowe znaczenie w poprawie rentowności i wartości firmy, w budowaniu jej przewagi konkurencyjnej, w rozwiązywaniu jej najróżniejszych problemów i wychodzeniu naprzeciw wyzwaniom przyszłości. Autor omawia błędy i słabości tradycyjnych systemów zakupowych oraz postuluje przyjęcie nowego podejścia, co oznacza nadania zakupom strategicznej roli w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy.

Keywords

Year

Volume

29

Issue

4

Pages

35-45

Physical description

Dates

published
2013-12-16

Contributors

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-issn-2719-3276-year-2013-volume-29-issue-4-article-2171
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.