Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Towarzystwo Naukowe Płockie
Journal
Notatki Płockie. Kwartalnik Towarzystwa Naukowego Płockiego
Year
1999
Volume
44
Issue
4 (181)
Identifiers
Cover
Volume contents
4 (181)
article:
Rodzina Malewiczów / Halina Giżyńska-Burakowska.
(
Giżyńska-Burakowska H.
)
article:
Władysław Herman fundatorem kościoła na ziemi pacanowskiej / Stanisław Pytko, Jarosław Banasik.
(
Pytko S.
,
Banasik J.
)
article:
Rola prognozowania demograficznego w procesie rozwoju systemu społeczno-ekonomicznego regionu - ujęcie cybernetyczne / Mirosław Grabecki.
(
Grabecki M.
)
article:
Walory dydaktyczne utworów Juliusza Słowackiego oraz stopień znajomości i zrozumienia przez młodzież licealną / Danuta Rychlewska, Małgorzata Duch.
(
Rychlewska D.
,
Duch M.
)
article:
Zainteresowania Juliusza Słowackiego plastyką / Leszek Stanisławski.
(
Stanisławski L.
)
article:
Bibliografia województwa płockiego za okres 1 X - 31 XII 1998 r. / oprac. Elżbieta Dobroń, Wiesława Mazurska.
(
Dobroń E.
,
Mazurska W.
)
article:
Grób oficera napoleońskiego w Bieżuniu / Stanisław Ilski.
(
Ilski S.
)
article:
Pokłosie Roku Słowackiego w TNP / Danuta Rychlewska.
(
Rychlewska D.
)
article:
Udział płockich harcerzy w wojnie 1920 roku / Norbert Wójtowicz.
(
Wójtowicz N.
)
article:
Rola chrześcijańskiej myśli filozoficznej i teologicznej w procesie rodzenia się nauki nowożytnej / Stanisław Wielgus.
(
Wielgus S.
)
article:
Postawy duchowieństwa w powiecie płockim w latach apogeum stalinizmu (1948-1953) w ocenie władz państwowych / Janusz Stefaniak.
(
Stefaniak J.
)
article:
Inauguracja roku akademickiego 1999/2000 w Ośrodku Naukowo-Dydaktycznym Politechniki Warszawskiej w Płocku / Janusz Zieliński, Jerzy Woźnicki.
(
Zieliński J.
,
Woźnicki J.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.