Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Zachodni. Instytut Naukowo-Badawczy im. Zygmunta Wojciechowskiego w Poznaniu
Journal
Przegląd Zachodni
Year
2012
Volume
---
Issue
2(343)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(343)
article:
Bilans polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
(
Węc J. J.
), p. 3-32
article:
Przywództwo w Unii Europejskiej w kontekście polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej
(
Maślak E.
,
Tomaszyk M. J.
), p. 33-51
article:
Polska prezydencja a budżet Unii Europejskiej
(
Jędrzejewska S.
), p. 53-57
article:
Racja stanu a polska prezydencja
(
Jackowska N.
), p. 59-68
article:
Program kulturalny polskiej prezydencji: strategia a rzeczywistość
(
Umińska-Woroniecka A.
), p. 69-83
article:
Polska i Niemcy w Unii Europejskiej – możliwości i bariery współpracy
(
Malinowski K.
), p. 85-98
article:
Niemieckie komentarze prasowe o przewodnictwie Polski w Radzie Unii Europejskiej
(
Janicka I.
), p. 99-114
article:
Niemiecko-francuskie przywództwo w Unii Europejskiej w okresie rządów kanclerz Angeli Merkel
(
Koszel B.
), p. 115-144
article:
Unia Europejska wobec kryzysu finansów publicznych w strefie euro
(
Kalka P.
), p. 145-170
article:
Poland’s National and Foreign Debt
(
Rutkowski J.
), p. 171-186
article:
Legislacyjne problemy Unii Europejskiej po wejściu w życie traktatu z Lizbony
(
Kirpsza A.
), p. 187-212
article:
Polityka imigracyjna Unii Europejskiej w świetle wydarzeń Arabskiej Wiosny Ludów
(
Potyrała A.
), p. 213-230
article:
Polityka audiowizualna Unii Europejskiej
(
Skrzypczak J.
), p. 231-245
article:
Bilans niemieckiej prezydencji w Unii Europejskiej w pierwszej połowie 2007 roku
(
Wróbel I.
), p. 247-268
article:
Skutki akcesji Turcji do Unii Europejskiej
(
Pohl A.
), p. 269-285
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.