Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Journal
Kultura i Polityka
Year
2014
Volume
---
Issue
15
Identifiers
Cover
Volume contents
15
article:
Znaczenie i rola Polski w przeciwdziałaniu kryzysowi strefy euro. Bilans polskiej strategii.
(
Stankiewicz J.
), p. 11-31
article:
The advantages and drawbacks of Polish migration post Poland’s accession to the EU – diversity, social trust and learning curve.
(
Odrowąż-Coates A.
,
Kwiatkowski M.
,
Korczyński M.
), p. 32-47
article:
Stan polskiego społeczeństwa informacyjnego – w dziesiątą rocznicę akcesji do Unii Europejskiej.
(
Nowina Konopka M.
), p. 48-65
article:
Konsekwencje członkostwa Polski w Unii Europejskiej dla funkcjonowania administracji publicznej
(
Cygan P.
), p. 66-76
article:
Model kształcenia politycznego w Niemczech – rekomendacje dla edukacji obywatelskiej w Polsce
(
Depczyńska P.
), p. 77-97
article:
Europejski system handlu uprawnieniami do emisji. Między ekologią a ekonomią
(
Młynarski T.
), p. 98-108
article:
Między przeszłością, a teraźniejszością. Historia powstania Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo – Wschodniej (ASEAN) i bieżące wyzwania.
(
Futyra M.
), p. 111-127
article:
Literature or journalism? The Emperor: A controversial reportage by Ryszard Kapuściński as an image of the authority created by the author and an evidence of his writing mastery.
(
Zygmunt A.
), p. 128-140
article:
A universal persuasive perspective.
(
Świątek J.
), p. 141-157
article:
Neuroekonomia jako interdyscyplinarne podejście do badania decyzji ekonomicznych.
(
Urbanik-Papp G.
), p. 158-172
article:
Perspectives on Past and Present Realities: Nadine Gordimer’s Voice on Social and Political Problems in South Africa
(
Pawlicki M.
), p. 173-186
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.