Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
330
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2017
Identifiers
Volume contents
330
article:
Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
(
Ankiel M.
,
Kuczyńska A.
), p. 7-15
article:
Analiza wybranych elementów subiektywnej i egocentrycznej jakości życia
(
Błoński K.
), p. 16-24
article:
Strategie migracji klientów a lojalność względem dostawcy usług
(
Bondos I.
), p. 25-36
article:
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), p. 37-47
article:
Determinanty zmiany pozycji rynkowej klientów indywidualnych na rynku usług prawnych
(
Gnusowski M.
), p. 48-56
article:
Identification of nostalgic brands existing on the Polish market in the light of empirical research
(
Grębosz-Krawczyk M.
,
Siuda D.
), p. 57-65
article:
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów - przegląd literatury
(
Hanus G.
), p. 66-75
article:
Wikinomia, czyli masowa, spontaniczna współpraca społeczności internetowych
(
Kowalska M.
), p. 76-85
article:
Wpływ tradycji rodzinnych na zachowania konsumentów wobec dziczyzny
(
Kwiecińska K.
,
Kosicka-Gębska M.
,
Gębski J.
), p. 86-95
article:
Rezygnacja z usługi - czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
(
Lipowski M.
,
Angowski M.
), p. 96-105
article:
Postrzegane przez młodych polskich konsumentów bariery w transgranicznych zakupach internetowych
(
Mącik R.
), p. 106-118
article:
Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej – teoria i wstępne wyniki badań
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), p. 119-127
article:
Preferencje konsumentów wobec rodzajów kawy oraz marek kawy mielonej dostępnych na polskim rynku
(
Mokrysz S.
), p. 128-138
article:
Konsument a wyzwania technologiczne XXI wieku
(
Mróz B.
), p. 139-149
article:
Co-branding uczelni a lojalność wobec marki
(
Mróz-Gorgoń B.
,
Wasiak-Poniatowski J.
), p. 150-161
article:
Reklama wybranych dóbr i usług w świetle regulacji prawnych i kodeksu etyki reklamy
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
,
Bobola A.
), p. 162-172
article:
Zmiany w poziomie wydatków polskich gospodarstw domowych na leki i artykuły medyczne oraz medyczne dobra trwałego użytku
(
Orlińska K.
), p. 173-183
article:
Jak kupuje generacja Y?
(
Ratajczyk M.
), p. 184-193
article:
Zamożność i siła nabywcza ludności jako wyznaczniki poziomu życia w Polsce
(
Sojkin B.
), p. 194-204
article:
Czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce
(
Szwacka-Mokrzycka J.
), p. 205-213
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.