Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
23
Journal
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Publisher
Zielona Góra University Press
Year
2022
Identifiers
Volume contents
23
article:
Adult learning on the edge of a precipice: an ecology of living and learning
(
Bainbridge A.
), p. 9-24
article:
Minsk Narratives. An emerging learning biography in times of protest
(
Evans R.
), p. 25-45
article:
“You can see it in his eyes that he is willing to work”. The ambivalent use of work in promoting integration for migrants. A case study from Northern Italy
(
Luraschi S.
,
Galimberti A.
), p. 47-61
article:
Learning by sharing in tough times. The Swedish study circle method and its educational hope for migrant adults
(
Adamczewski J.
,
Rozvadská K.
), p. 63-77
article:
Biograficzne doświadczanie bycia nauczycielem jako istota kształtowania praktyk całożyciowego uczenia się
(
Jurgiel-Aleksander A.
), p. 81-95
article:
The biographical experience of being a teacher as the essence shaping lifelong learning practices
(
Jurgiel-Aleksander A.
), p. 97-110
article:
Aktywność mimo przeciwności – o biograficznych kosztach aktywizmu i zaangażowania społecznego
(
Bilon-Piórko A.
), p. 111-123
article:
Activity against all odds – the biographical costs of activism and social engagement
(
Bilon-Piórko A.
), p. 125-137
article:
Perspectives and experiences of international students at a Swedish university during the COVID-19 pandemic
(
Ananmalay V.
,
Benen D.
,
Luo J.
,
Machado Da Silva I. M.
,
Smith E.
,
Taniyama T.
), p. 141-161
article:
Edukacja zdalna w kontekście specyfiki kształcenia animatorów kultury. Komunikat z badań
(
Lewartowicz U.
), p. 163-181
article:
Przedsiębiorczość studentów w Niemczech – wybrane aspekty
(
Zapotoczna M.
), p. 183-195
article:
Praca zawodowa i edukacja w procesach inkluzji społecznej imigrantów z Ukrainy na zachodnim pograniczu Polski
(
Wołk Z.
), p. 199-214
article:
Poczucie dobrostanu istotnym aspektem zasobów ważnych w pracy zawodowej nauczycieli
(
Wawrzonek A.
), p. 215-228
article:
Deficyty zachowań związanych z wypaleniem zawodowym u pracowników administracji publicznej
(
Rongińska T.
,
Doliński A.
), p. 229-240
article:
Kapitał społeczny dorosłych osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Bąbka J.
), p. 243-259
article:
O (nie)oczywistościach w edukacji dorosłych (zamyślenia w aspekcie społecznej użyteczności/służebności i prawdy)
(
Kowalski M.
), p. 261-274
article:
Kompetencje społeczne u progu dorosłości. Krytyczna analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla III etapu kształcenia
(
Solarczyk-Szwec H.
), p. 275-285
article:
Specyfika oferty dla uczących się w starości
(
Szarota Z.
), p. 287-303
article:
O specyfice uczenia się podejmowanego w ramach amatorstwa
(
Litawa A.
), p. 305-316
article:
The female position and role in Korea and Vietnam (An initial comparison)
(
Thuy Nguyen Thi Thu T. N. T.
,
Thuy Le Thi Thanh T. L. T.
), p. 319-331
article:
Do we want children? Attitudes towards having or not having children: a comparative perspective on Spain and Poland
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
,
Simó Solsona M.
,
López Villanueva C.
), p. 333-346
article:
Cechy kobiecości w kontekstach społeczno-kulturowych. Badanie autoetnograficzne kobiety spodziewającej się córki
(
Szczepaniak C.
), p. 347-356
article:
Detained change? Negative prescriptive stereotypes and cognitive gender schemas of Polish female students
(
Paprzycka E.
,
Mianowska E.
,
Walentynowicz-Moryl K.
), p. 357-369
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.