Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2012
Volume
19
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Kultura organizacyjna w konkurowaniu przedsiębiorstw handlu detalicznego
(
Śmigielska G.
)
article:
Wpływ strategii co-brandingu na kapitał marki
(
Grębosz M.
), p. 7-13
article:
Wideografia jako metoda badań zachowań konsumenckich
(
Tkaczyk J.
), p. 14-20
article:
Skalowanie wielowymiarowe i klasyfikacja danych symbolicznych w ocenie pozycji produktów na rynku
(
Pełka M.
), p. 21-26
article:
Obawy i wątpliwości konsumentów w procesie nabywania zaawansowanej elektroniki użytkowej
(
Jasiczak J.
,
Kall J.
), p. 27-33
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.