Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
18
Journal
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Publisher
Zielona Góra University Press
Year
2017
Identifiers
Volume contents
18
article:
Między uniwersytetem a światem pracy. Tranzycje w narracjach studentów polskich i hiszpańskich
(
Czubak-Koch M.
,
González Monteagudo J.
,
Nizińska A.
,
Padilla-Carmona T.
), p. 9-18
article:
Students’ and Higher Education stakeholders’ concepts of resilience in the context of innovation camps
(
Konst T.
,
Jagiełło-Rusiłowski A.
), p. 19-34
article:
Pozycjonowanie studentów w narracjach pracowników naukowo-dydaktycznych uniwersytetu jako kontekst dla refleksji nad dydaktyczną funkcją szkoły wyższej
(
Jendza J.
), p. 35-46
article:
Przypadkowość czy racjonalność – wybory edukacyjne studentów Uniwersytetu Zielonogórskiego
(
Kołodziej T.
), p. 47-58
article:
Jak być szczęśliwym i mieć udane życie? Warunki udanego, szczęśliwego życia w opiniach studiujących i niestudiujących młodych Polaków
(
Mianowska E.
), p. 59-76
article:
Doświadczenia szkolne i pozaszkolne w narracjach menedżerów korporacji międzynarodowych
(
Zygadło A.
), p. 77-88
article:
On democratic adult education: navigating the dialogue between consensus and dissensus in contemporary multicultural communities
(
Mikulec B.
), p. 89-101
article:
Goście czy najeźdźcy? Edukacyjne aspekty debaty publicznej na temat przyjęcia uchodźców w Polsce
(
Narkiewicz K.
), p. 103-116
article:
O dialogu w ujęciu gadamerowskim. Próba analizy poradoznawcze
(
Frątczak J.
), p. 119-131
article:
Sieć, czyli kompleksowe instytucjonalne wsparcie osób opuszczających zakłady karne
(
Miłkowska G.
,
Sobański S.
), p. 131-144
article:
Tropy działań rozwojowych sprzyjających karierze. Droga do wyzwolenia czy zniewolenia?
(
Turbak M.
), p. 145-157
article:
Coaching jako niedyrektywna forma wsparcia osób dorosłych w rozwoju kariery
(
Koszałka A.
), p. 159-170
article:
Ludzie Mocy jako doradcy w kulturze Indian Wielkich Równin Ameryki Północnej
(
Jeż M.
), p. 171-183
article:
Demographic changes and the need for later career opportunities
(
Bergmo-Prvulovic I.
), p. 187-206
article:
Educational activity of senior citizens in terms of their operation in the society
(
Mandrzejewska-Smól I.
), p. 207-218
article:
An educational model for work with seniors – experiences of teachers working at the University of the Third Age
(
Malec-Rawiński M.
,
Bartosz B.
), p. 219-232
article:
Distractions’: cultural influences, inclusion, and learning in later life; stories of women’s lives
(
Watts J.
), p. 233-244
article:
Ageing and intercultural dimensions of care: community learning and inclusive society
(
Deluigi R.
), p. 245-257
article:
Teatr codzienności w kontekście działań animacyjnych
(
Kluzowicz J.
), p. 261-273
article:
Animator na tle mapy „Kultura we współczesnej Polsce”. O profesjonalizacji zawodowej animatorów kultury
(
Cyboran B.
), p. 275-286
article:
Ponadczasowe cechy animatora kultury na podstawie biografii nowosądeckiej harcerki Bronisławy Szczepaniec (1903-1996)
(
Hajduk Ł.
), p. 287-302
article:
Znaczenie koncepcji governance w animowaniu społeczności lokalnych
(
Gierszewski D.
), p. 303-314
article:
Dzielenie się odpowiedzialnością za proces edukacyjny w interpretacji realizatorów edukacji kulturalnej dojrzałych dorosłych
(
Słowińska S.
), p. 315-328
article:
Rytuały w związku – dyskursywne konstruowanie intymności
(
Grochalska M.
), p. 331-345
article:
Role division within relationships of Polish Immigrants living in France after 2004
(
Patok M.
), p. 347-360
article:
Pozytywne i negatywne aspekty życia w kohabitacji w opinii kobiet i mężczyzn
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
), p. 361-372
article:
Podejmowanie decyzji o dobrowolnej bezdzietności w kontekście jakości relacji małżeńskiej
(
Garncarek E.
), p. 373-387
article:
Architektura randki a kryzys matrymonialny
(
Wróblewska-Skrzek J.
), p. 389-402
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.