Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
1(76)
Journal
Edukacja Dorosłych
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2017
Identifiers
Volume contents
1(76)
article:
WPROWADZENIE
(
Stopińska-Pająk A.
), p. 7
article:
„PIOTRUŚ PAN” I „WIECZNA DZIEWCZYNKA” – W KALEJDOSKOPIE ODRACZANIA DOROSŁOŚCI
(
Kargul J. z.
), p. 21-32
article:
PARENTYFIKACJA W RODZINIE W DOŚWIADCZENIACH MŁODYCH DOROSŁYCH
(
Sapia-Drewniak E.
,
Żarczyńska-Hyla J.
), p. 33-42
article:
DOŚWIADCZENIE STAROŚCI – ROZWAŻANIA WOKÓŁ. POJĘĆ I ZJAWISK (NIE )OCZYWISTYCH
(
Majewska-Kafarowska A.
), p. 43-50
article:
BIOGRAFICZNE UCZENIE SIĘ I NARRACYJNE UCZENIE SIĘ – RAMY TEORETYCZNE
(
Mazurek E.
), p. 51-65
article:
CODZIENNOŚĆ JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA DOROSŁOŚCI I ZDOBYWANIA WIEDZY
(
Kluzowicz J.
), p. 67-77
article:
W POSZUKIWANIU (OD)CIENI MACIERZYŃSKICH DOŚWIADCZEŃ – PEREGRYNACJE ANDRAGOGICZNO-BIOGRAFICZNE
(
Monika S.
), p. 79-89
article:
POSTRZEGANIE I DOŚWIADCZANIE DOROSŁOŚCI PRZEZ PRZEDSTAWICIELKI RÓŻNYCH POKOLEŃ
(
Litawa A.
,
Sygulska K.
), p. 91-100
article:
TRANSMISJA MŁODOŚCI W DOROSŁOŚĆ
(
Marianowska A.
), p. 101-111
article:
MŁODOŚĆ WOBEC STAROŚCI – DOŚWIADCZENIEM OBCOŚCI? – RAPORT Z BADAŃ
(
Markowska-Plebankiewicz M.
), p. 112-123
article:
KSZTAŁTOWANIE LOKALNEJ POLITYKI PUBLICZNEJ W DUCHU PARTYCYPACJI OBYWATELSKIEJ JAKO PRZESTRZEŃ DOŚWIADCZANIA DOROSŁOŚCI
(
Cyboran B.
), p. 125-135
article:
REFLEKSYJNOŚĆ CZY BEZREFLEKSYJNOŚĆ ŚCIĄGAJĄCYCH STUDENTÓW? PRÓBA ODCZYTANIA RÓŻNYCH ZNACZEŃ ZJAWISKA
(
Łozińska M.
), p. 137-146
article:
BY W STOSOWNYM WIEKU BYŁY – WYMAGANIA STAWIANE PIERWSZYM ADEPTKOM SZTUKI POŁOŻNICZEJ
(
Stawiak-Ososińska M.
), p. 147-154
article:
[rec.] Danilo R. Streck, Euclides Redin, Jaime José Zitkoski (Orgs.), Diccionario. Paulo Freire, CEAAL, Lima 2015, ss. 526
(
Konieczny P.
), p. 155-157
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.