Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach / Śląsk Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe
Journal
ER(R)GO: Teoria – Literatura – Kultura
Year
2013
Volume
---
Issue
1(26) autorytet/hierarchia/wpływ (pod gościnną redakcją Lecha Witkowskiego)
Identifiers
ISSN
1508-6305
Cover
Volume contents
1(26) autorytet/hierarchia/wpływ (pod gościnną redakcją Lecha Witkowskiego)
article:
Strona tytułowa i spis treści
, p. 1-4
article:
Er(r)rgo...
(
Kalaga W.
), p. 5-8
article:
O co tu się bić? Słowo wstępne od redaktora numeru
(
Witkowski L.
), p. 11-12
article:
Ludzie (w) ruchu świecie przywództwa ad hoc
(
Bauman Z.
), p. 16-19
article:
Czy to był rok karnawału? Świadectwo odmiennych strategii wpływu w "Solidarności"
(
Sauerland K.
), p. 20-43
article:
Autorytet i wartości u stóp
(
Witkowski L.
), p. 44-69
article:
Autorytety "podejrzane" w wyobraźni zbiorowej i ich fantazmatyczne przedłużenie w egzystencji (hypomneumata)
(
Jaworska-Witkowska M.
), p. 73-109
article:
Wielkie bulwary kultury. Pedagogiczne tropy wokół hierarchii i klasyków
(
Maliszewski K.
), p. 110-131
article:
Seks i trwoga, czyli autorytet w estetykach zgrozy i afirmacji
(
Michalski Ł.
), p. 132-158
article:
Kwestia kultury w nowoczesności, czyli co widać z Olimpu, a czego nie widać (uwagi do Lecha Witkowskiego)
(
Kruszelnicki M.
,
Kruszelnicki W.
), p. 187-204
article:
Między tragizmem, śmietnikiem i pychą. Próba odpowiedzi moim Znakomitym Polemistom
(
Witkowski L.
), p. 205-217
article:
"Aktor romantyczny i "bardochwalstwo"
(
Mydla J.
), p. 221-227
article:
Noty o książkach
(
Jędrzejko P.
), p. 232-234
article:
Summaries in English
(
ER(R)GO R.
), p. 237-240
article:
Informacje dla Autorów
(
ER(R)GO R.
), p. 241-243
article:
Stopka redakcyjna
(
ER(R)GO R.
), p. 244-245
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.