Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
17
Journal
Studia Paedagogica Ignatiana
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie
Year
2014
Identifiers
Volume contents
17
article:
Początki i rozwój Akademii Ignatianum w Krakowie
(
Kubik W.
), p. 15-34
article:
Jezuicki ośrodek badań historycznych w Krakowie
(
Grzebień L.
), p. 35-56
article:
Periodyzacja obecności Towarzystwa Jezusowego na ziemiach polskich. Struktury organizacyjne oraz edukacyjno-oświatowe i pastoralne formy aktywności
(
Bieś A. P.
), p. 57-87
article:
Kardynał Adam Kozłowiecki SJ (1911–2007) i papież św. Jan Paweł II (1920–2005)
(
Cieślak S.
), p. 89-104
article:
O teorii „myśli słabej” w pedagogice humanistycznej
(
Wajsprych I.
), p. 105-122
article:
Dobro – Prawda – Piękno w sztuce naszego czasu
(
Popiołek I.
), p. 123-132
article:
Szczęście człowieka jako problem filozoficzno-psychologiczny na przestrzeni dziejów
(
Krasucka A.
), p. 133-146
article:
Edukacja Europejska i zadania polskiej edukacji w latach 2012–2025
(
Banach C.
), p. 147-160
article:
Młodzież zagrożona wykluczeniem w wolontariacie hospicyjnym
(
Krakowiak P.
), p. 161-180
article:
Zróżnicowanie form i stopnia patologicznych zachowań młodzieży w środowisku szkolnym. Analiza porównawcza na przykładzie młodzieży objętej resocjalizacją zakładową – raport z badań
(
Gajewski M.
), p. 183-206
article:
Bezpieczeństwo w szkole w opinii uczniów i rodziców – komunikat z badań
(
Laurman - Jarząbek E.
,
Mazur E.
,
Szpringer M.
), p. 207-241
article:
Resocjalizacja kreująca (rec.) Marek Konopczyński, Pedagogika resocjalizacyjna. W stronę działań kreujących, Oficyna Wydawnicza „Impuls” – Pedagogium. Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Kraków – Warszawa 2014, ss. 206.
, p. 245-248
article:
Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się, (rec.) Agnieszka Nowak-Łojewska, Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń. Wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2011, ss. 348.
(
Surma B.
), p. 249-252
article:
Kto ty jesteś? Obywatel!(?), (rec.) Tomasz Homa, Obywatelskość. Wybrane europejskie ujęcia filozoficzne i kulturowe. Studium historyczno-hermeneutyczne, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2013, ss. 379.
(
Topij-Stempińska B.
), p. 253-255
article:
Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium: The religious and cultural contribution of the Ibero-American Jesuits in Northern and Central Europe, Madrid, 6.03.2014.
(
Cieślak S.
), p. 259-262
article:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji: From Ireland to Poland: Northern Europe, Spain and the early modern world, Gdańsk, 8–9.10.2014
(
Cieślak S.
), p. 263-266
article:
Report from the International Conference: Multidisciplinary academic conference on education, teaching and e-learning, Prague, 16–17.10.2014
(
Kamińska A.
), p. 267-268
article:
Sprawozdanie z M iędzynarodowej Konferencji: Optymalizowanie profilaktyki społecznej i resocjalizacji. Tradycja, współczesność, perspektywy, Wrocław, 26–27.11.2014
(
Kmiecik-Jusięga K.
), p. 269-274
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.