Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
21
Journal
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Publisher
Zielona Góra University Press
Year
2020
Identifiers
Volume contents
21
article:
Educationalisation and its implications for contemporary society
(
Mikiewicz P.
), p. 9-19
article:
Understanding Estonian liberal adult education in the context of Nordic-Baltic cooperation between 1991 and 2004.
(
Jõgi L.
,
Roosalu T.
), p. 21-40
article:
The principal’s role in promoting a revised model of teachers’ in-service professional development – the case of Israel
(
Oved S.
), p. 41-54
article:
The meaning of critical thinking from the perspective of international students
(
Malec-Rawiński M.
), p. 55-64
article:
“Good education” and its instrumental description in the narrations of adults who have become students
(
Jurgiel-Aleksander A.
), p. 65-75
article:
Transkulturowy potencjał współczesnego kina europejskiego. O roli filmu w edukacji międzykulturowej dorosłych
(
Konieczna E.
), p. 77-90
article:
New epistemological challenges in biographical research in ‘Postmodernity’
(
Alheit P.
), p. 93-103
article:
A biographic approach to the study of biocultural learning
(
Garavito-Bermúdez D.
), p. 105-124
article:
Life experiences and transitions of adult migrant learners through a biographical learning perspective.
(
Barkoglou G.
,
Gravani M. N.
), p. 125-139
article:
Academic education of Poles abroad. Tradition and new challenges on the 80th anniversary of PUNO.
(
Perzycka E.
,
Czubińska G.
), p. 143-153
article:
Nauczyciel(-ka) akademicki(-a) w (auto)metaforze
(
Bochno E.
), p. 155-164
article:
Praktyki studenckie jako pierwszy krok rozwoju zawodowego – refleksje nad doświadczeniami młodych pedagogów
(
Farnicka M.
,
Koch A.
), p. 165-175
article:
Restoring the memories of places at the Nicolaus Copernicus University (NCU). On the process of students’ learning through popularization activities
(
Majchrzak-Ptak K.
), p. 177-190
article:
Znaczenie wolontariatu w opiniach studentów pedagogiki
(
Turska E.
), p. 191-204
article:
Adult learning in the process of dealing with conflicts
(
Wajszczyk K.
), p. 207-218
article:
Cosmopolitan soft skills: self- and social awareness fostering human flourishing
(
Rósa B.
), p. 219-236
article:
Zygmunta Baumana myśli o ciele i zdrowiu – w kontekście edukacji do/dla/w starości
(
Kowalski M.
), p. 238-248
article:
Dorosły z niepełnosprawnością intelektualną w sieci systemu instytucjonalnego: analiza wybranych problemów
(
Fetzki T.
,
Fetzka A.
), p. 249-263
article:
Możliwości analityczne koncepcji społecznego tworzenia rzeczywistości w odniesieniu do homoseksualizmu w Polsce. Refleksje dla poradnictwa
(
Bartusiak M.
), p. 265-283
article:
Sąsiedzkość jako typ więzi społecznej i przestrzeń animacyjna
(
Kluzowicz J.
), p. 287-301
article:
Znaczenie profesjonalizacji zawodowej animatorów kultury
(
Cyboran B.
), p. 303-316
article:
Możliwości i ograniczenia działalności animacyjnej w gminnych ośrodkach kultury
(
Lewartowicz U.
), p. 317-328
article:
Mężczyźni w zawodach kobiecych – projekty zorientowane na wsparcie zatrudnienia mężczyzn w placówkach przedszkolnych Niemiec
(
Nowosad I.
), p. 331-340
article:
Polish women employed in the United Kingdom and their understanding of professional success
(
Florian E.
), p. 341-355
article:
Kariery naukowe kobiet w perspektywie systemowej
(
Wyleżałek J.
), p. 357-364
article:
Kobiety z okresu socjalizmu w ujęciu oral history – metodologiczne wyzwania badań interdyscyplinarnych.
(
Wachowiak A.
), p. 365-375
article:
Misja: dziecko. Kobiety i mężczyźni wobec rodzicielstwa i prokreacji
(
Zygmunt A.
), p. 377-392
article:
Obraz obyczajowości seksualnej młodych kobiet i mężczyzn. Stosunek do wybranych norm związanych z aktywnością seksualną
(
Wąż K.
), p. 393-407
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.