Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom
Journal
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
Year
2020
Volume
---
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Region i edukacja w niemieckim dyskursie edukacyjnym
(
Przybylska E.
), p. 11-23
article:
Wokół zagadnień o pracy i szczęściu. Wybrane konteksty
(
Tomaszewska R.
), p. 25-41
article:
The expectations of primary, high school and university students towards ICT education
(
Kuruliszwili S.
), p. 43-56
article:
Tranzycje karier w kontekście nowych wyzwań rynku pracy
(
Mydłowska B.
), p. 57-69
article:
Metoda „pro-kontra” w edukacji ustawicznej
(
Marszałek A.
), p. 71-83
article:
Rozwój osobisty i zawodowy nauczycielek w okresie wczesnej dorosłości
(
Łukasik J.
), p. 85-97
article:
Przestrzenie edukacji obywatelskiej dorosłych – aktywizacja środowiska w działaniach Kościoła katolickiego
(
Gierszewski D.
,
Tomala J.
), p. 99-108
article:
W poszukiwaniu oblicza współczesnego uniwersytetu – spojrzenie pedagoga pracy
(
Baraniak B.
), p. 109-122
article:
Jakość kształcenia akademickiego w ocenie przyszłych absolwentów
(
Kukla D.
), p. 123-133
article:
Nauczanie języków obcych słuchaczy Uniwersytetu Ekonomicznego Trzeciego Wieku w Katowicach
(
Gogolin O.
,
Szymik E.
), p. 135-148
article:
Uczestnictwo nauczycieli w profesjonalnych społecznościach edukacyjnych w środowisku online a proces doskonalenia zawodowego
(
Kos E. A.
), p. 149-159
article:
Rola zdrowego środowiska pracy w kontekście funkcjonowania pracowników w organizacji. Zarys problematyki
(
Rogowska D.
), p. 161-170
article:
Zmiana społeczna a zjawisko nierówności szans edukacyjnych u progu lat dwudziestych XXI wieku. Zarys problematyki
(
Bandoła Ł.
), p. 169-179
article:
Language education – technology serving motivation in education
(
Dziedzic A.
,
Bąberski M.
), p. 181-190
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.