Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Journal
Postscriptum Polonistyczne
Year
2012
Volume
---
Issue
2(10)
Identifiers
Cover
Volume contents
2(10)
article:
Kompetencja międzykulturowa w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Żydek-Bednarczuk U.
), p. 19-30
article:
Edukacja literacka cudzoziemców w sytuacji przemian
(
Cudak R.
), p. 31-40
article:
Kilka uwag o tendencjach leksykalnych w nauczaniu języka polskiego jako obcego
(
Tambor J.
), p. 41-54
article:
Język polski (nie)jako obcy. Wyzwania nowej dekady
(
Kowalewski J.
), p. 55-75
article:
Hans-Georg Gadamer – doświadczanie granicy języka
(
Garncarek P.
), p. 77-95
article:
Wpływ doświadczenia na proces lektury czytelnika. Refleksje dydaktyczne
(
Myrdzik B.
), p. 97-108
article:
Ziemia niczyja. Zwroty badawcze w literaturoznawstwie i ich konsekwencje dla nauczania literatury
(
Koziołek K.
), p. 109-126
article:
Dlaczego warto uczyć interpretacji?
(
Jaskóła E.
), p. 127-136
article:
Notatka uczniowska jako tekst edukacyjny
(
Kowalikowa J.
), p. 137-148
article:
O niektórych możliwościach wykorzystania mandali w edukacji polonistycznej
(
Krzyżyk D.
), p. 149-162
article:
Nauczanie kompetencji językowych w układzie zintegrowanym, czyli praktyka w praktyce
(
Seretny A.
,
Lipińska E.
), p. 165-176
article:
Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego
(
Janowska I.
), p. 177-198
article:
Dialog kultur, czyli o podręczniku dla dzieci do nauczania języka polskiego jako drugiego
(
Achtelik A.
,
Niesporek-Szamburska B.
), p. 199-218
article:
„Sapie, dyszy i dmucha”, czyli o interiekcjach w nauczaniu języka polskiego jako obcego i rodzimego
(
Agnieszka M.
), p. 219-230
article:
Gimnazjalista czyta Redutę Ordona. O utworach z kontekstem historycznym w kształceniu polonistycznym
(
Horwath E.
), p. 231-240
article:
Straszno i śmieszno. Balladyna Juliusza Słowackiego i jej lektura w szkole
(
Biedrzycki K.
), p. 241-250
article:
Zwierzęta a dydaktyka literatury. Wokół szkolnej lektury powieści Olgi Tokarczuk Prowadź swój pług przez kości umarłych
(
Wójcik-Dudek M.
), p. 251-261
article:
Po polsku nie tylko się mówi! Metodyka nauczania kultury w dydaktyce polonistycznej w Chinach
(
Yinan L.
), p. 263-273
article:
Jaki jest piesek? Śliczny. O recepcji twórczości Wisławy Szymborskiej wśród japońskich studentów
(
Morcinek B.
), p. 275-283
article:
O nauczaniu kultury języka polskiego za granicą. Świadomość normatywna ukraińskiego studenta polonisty
(
Krawczuk A.
), p. 285-301
article:
Przepraszam, proszę, dziękuję – o polskiej i rosyjskiej etykiecie językowej
(
Puchala J.
), p. 303-325
article:
Głos ze świata...
(
Kazancewa H.
), p. 333-336
article:
Głos ze świata...
(
Ananiewa N.
,
Leszkowa O.
), p. 337-339
article:
Głos ze świata...
(
Nagy L. K.
), p. 341-345
article:
Głos ze świata...
(
Boratyńska A.
,
Carlo A. F. d.
), p. 347-349
article:
Cłos ze świata...
(
Demadre-Synoradzka A.
), p. 351-353
article:
Głos ze świata...
(
Kosmala K.
), p. 355-356
article:
Głos ze świata...
(
Ruszer A.
), p. 357-358
article:
Głos ze świata...
(
Choi Sung Eun [Estera Czoj]
), p. 359-360
article:
Głos ze świata...
(
Sekiguchi T.
), p. 361-364
article:
Jak reaktywować klasykę w szkole?
(
Jędrych K.
), p. 367-370
article:
Kim TERAZ jesteś Kopciuszku?
(
Wójcik-Dudek M.
), p. 371-376
article:
Czy kultury można nauczyć? [rec.] Jerzy Kowalewski: Kultura polska jako obca?
(
Achtelik A.
), p. 379-382
article:
Polskiego nauczę się sam (?) [rec.] Natalia Ananiewa, T. Tichomirowa: Польский язык. Самоучитель для иачинающих
(
Maciołek M.
), p. 383-395
article:
Przez zabawę uczyć polszczyzny [rec.] Aleksandra Achtelik, Bernardeta Niesporek-Szamburska: Bawimy się w polski 1. Podręcznik do nauki języka polskiego dla dzieci
(
Wacławek M.
), p. 397-402
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.