Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii TWP
Journal
Warmińsko-Mazurski Kwartalnik Naukowy, Nauki Społeczne
Year
2012
Volume
---
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Wybrane aspekty zagrożonego dzieciństwa w dwudziestoleciu międzywojennym
(
Kabzińska Ł.
,
Kabziński K.
), p. 11-43
article:
Rzecznik Praw Dziecka w służbie ochrony praw dziecka
(
Seroka M.
), p. 45-67
article:
System edukacji dzieci i młodzieży w Hiszpanii ze szczególnym uwzględnieniem systemu edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością
(
Zaorska M.
), p. 69-87
article:
Potencjał społeczno-gospodarczy województwa warmińsko-mazurskiego w latach 2004–2009
(
Suchta J.
,
Furgał M.
,
Drońska A.
), p. 89-102
article:
Możliwości i kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego miasta Olsztyna
(
Suchta J.
,
Jasiński J.
), p. 103-119
article:
Teoretyczne uwarunkowania wyższości własności prywatnej nad publiczną
(
Szmitka S.
), p. 121-136
article:
Udającym się w świat biznesu pod rozwagę
(
Sołoma A.
,
Wyszyński A.
), p. 137-148
article:
Strategie badań jakościowych w badaniu społeczności wielokulturowej z zastosowaniem arkusza dyspozycji do ukierunkowanego pogłębionego wywiadu
(
Sosnowski A.
), p. 149-160
article:
Psychomanipulacja jako technika werbunku wykorzystywana przez sekty oraz ich fasadowe organizacje
(
Jankowska M.
), p. 161-174
article:
Metody badań analitycznych jako element strategii procesu zarządzania logistycznego
(
Dmuchowski R.
), p. 175-188
article:
Ład społeczny w powiatach - analiza przy użyciu modelowania równań strukturalnych SEM
(
Pietrzak M. B.
,
Żurek M.
), p. 189-200
article:
Warmia i Mazury. Wybór publikacji dostępnych w Bibliotece Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii TWP w Olsztynie
, p. 201-206
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.