Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
2(89)
Journal
Edukacja Dorosłych
Publisher
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Year
2023
Identifiers
Volume contents
2(89)
article:
Wprowadzenie
(
Sulik M.
)
article:
Biograficzne uczenie się dorosłych na przykładzie modelu edukacyjnego Coenraada van Houtena
(
Czajkowska A.
), p. 11-26
article:
W kierunku odrodzenia grundtvigiańskiej szkoły dla życia w Polsce. Uniwersytety ludowe i program ich wsparcia w latach 2020–2023
(
Brzezicki Ł.
,
Maliszewski T.
), p. 27-42
article:
Kategorie pedagogiczne w perspektywie gerontologiczno-biograficznej (refleksje z badań)
(
Sulik M.
), p. 43-65
article:
Wolontariusze dla Ukrainy – wsparcie społeczne a motywacja do działań prospołecznych
(
Kawula A.
,
Domagała-Kręcioch A.
), p. 67-81
article:
Zaspokajanie potrzeb seniorów poprzez udział w Uniwersytetach Trzeciego Wieku – analiza opowieści
(
Szplit A.
,
Garbat A.
,
Miszczuk R.
), p. 83-99
article:
Nasilenie depresyjności wśród studentów pedagogiki specjalnej a ich zasoby osobiste
(
Duda M.
), p. 101-113
article:
Studenci ze szczególnymi potrzebami w przestrzeni akademickiej na przykładzie Uniwersytetu Łódzkiego
(
Gutowska A.
), p. 115-129
article:
Wypalenie akademickie. Właściwości psychometryczne polskiej wersji Oldenburskiego Kwestionariusza Wypalenia – wersja dla studentów (OLBI-S). Badania wstępne
(
Strzelecki D. D.
), p. 131-150
article:
Tożsamość i rozwój w pamiętnikach ugandyjskich nauczycieli, opiekunów i pracowników socjalnych
(
Kawula A.
), p. 151-170
article:
O specyfice semioforów Uniwersytetu Wiedeńskiego z perspektywy edukacji dla pokoju. Studium etnograficzne
(
Majchrzak-Ptak K.
,
Szostkiewicz A.
), p. 171-190
article:
Alicja Kargulowa, Poradnictwo od nowa. Emergencja i relacja rezonansu społecznego w dyskursie poradoznawczym. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023, ss. 330
(
Siarkiewicz E.
), p. 193-199
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.