Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach / Śląsk Sp. z o.o. Wydawnictwo Naukowe
Journal
ER(R)GO: Teoria – Literatura – Kultura
Year
2015
Volume
---
Issue
1(30) czeska teoria literatury (pod gościnną redakcją Libora Martinka)
Identifiers
ISSN
1508-6305
Cover
Volume contents
1(30) czeska teoria literatury (pod gościnną redakcją Libora Martinka)
article:
Strona tytułowa i spis treści
(
ER(R)GO R.
), p. 1-4
article:
Er(r)rgo...
(
Kalaga W.
), p. 5-6
article:
Jak dotrzeć do fikcyjnych światów?
(
Doležel L.
), p. 9-22
article:
Proliferacyjne efekty fikcji. Naśladowanie literatury jako zasada motywacji postępowania człowieka
(
Češka J.
), p. 23-50
article:
Pojęcie stosunku całości i części u Mukařovskiego w szerszej perspektywie mereologicznej i holistycznej
(
Fořt B.
), p. 51-61
article:
Literatura czeska i nowe media. Wprowadzenie do tematu
(
Piorecký K.
), p. 63-88
article:
Początki referowania monologu wewnętrznego w czeskiej literaturze narracyjnej
(
Koten J.
), p. 91-106
article:
Pojęcie „świata” w koncepcjach Szkoły Praskiej i w teorii narracji fikcjonalnej Doležela
(
Sládek O.
), p. 107-123
article:
Czy Ameryka może być post-etniczna? Czarny Atlantyk i interwencyjne dyskursy postkolonializmu a afroamerykańskie studia kulturowe
(
Penier I.
), p. 127-143
article:
Gwałcenie zaleceń Becketta odnośnie teatru w Polsce
(
Brzeska E.
), p. 145-153
article:
Poszerzenie historii, czyli (teoretyczny) kres antropocentryzmu
(
Kubisz M.
), p. 157-164
article:
Noty o książkach
(
Wylężek E.
,
Kuchciński B.
), p. 167-172
article:
Summaries in English
(
ER(R)GO R.
), p. 175-177
article:
Informacje dla Autorów
(
ER(R)GO R.
), p. 179-182
article:
Stopka redakcyjna
(
ER(R)GO R.
), p. 182
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.