Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Journal
Historia i Polityka
Year
2014
Volume
---
Issue
11(18)
Identifiers
Cover
Volume contents
11(18)
article:
Mediatyzacja jako wyzwanie dla politologa
(
Zaborowski M.
), p. 9-21
article:
Klasyczne podejścia do interpretacji praktyk poznawczych podmiotu w polityce: od czasów antycznych do średniowiecza
(
Garbadyn A.
), p. 23-30
article:
Amerykański exceptionalism – wizja, mit czy rzeczywistość?
(
Romański M.
), p. 31-46
article:
Neorealistyczne interpretacje procesu integracji europejskiej
(
Orłowska M.
), p. 37-54
article:
Bohater, wojownik i panna: użycie archetypów i mitów w stworzeniu wizerunku ukraińskich polityków
(
Sherman O.
), p. 55-66
article:
Zaufanie jako składowa i uwarunkowanie kapitału społecznego: ukraińskie doświadczenie kształtowania
(
Khoma N.
), p. 67-73
article:
Dyplomacja symboli w stosunkach między Polską a Niemcami na przełomie XX i XXI wieku
(
Kącka K.
), p. 75-91
article:
„Putinowska” wizja przeszłości. Nowa koncepcja nauczania historii w świetle polityki historycznej Federacji Rosyjskiej
(
Moskwa D.
), p. 93-106
article:
Model technokratyczny demokracji informacyjnej: osobliwości i problemy stosowania
(
Mytko A.
), p. 107-116
article:
Kulturalno-oświatowa działalność w obozach internowanych w Polsce w kontekście ukraińskiej studenckiej emigracji
(
Gumeniuk O.
), p. 117-124
article:
Oleg Ałkajew, Ekipa do zabijania, tłum. Krystyna Wypijewska, Warszawa 2009, ss. 271
(
Gierowska-Kałłaur J.
), p. 127-143
article:
Spór o liberalizm, red. Michał Wróblewski, Toruń 2011, ss. 166
(
Fordoński A.
), p. 145-148
article:
Al Gore, The Future. Six drivers of global change, New York 2013, ss. 592
(
Nowosad J.
), p. 149-153
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.