Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
1/41
Journal
Paedagogia Christiana
Publisher
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu. Wydawnictwo UMK
Year
2018
Identifiers
Volume contents
1/41
article:
Droga do wolności jako dramat. Wokół Tischnerowskiej koncepcji filozofii wolności
(
Ostrowska U.
), p. 11-26
article:
Przestrzenie wolności: między heroizmem a konformizmem
(
Wieczorek K. T.
), p. 27-50
article:
Niewolnicy na drodze do uznania. Józefa Tischnera zmagania z historiozofią
(
Kostyło P.
), p. 51-79
article:
Wewnętrzna przestrzeń wolności a sprawa człowieka w ujęciu Józefa Tischnera
(
Dymarski Z.
), p. 81-96
article:
Wychowanie a wolność. Próba wglądu w myślenie pedagogiczne Józefa Tischnera
(
Wrońska K.
), p. 97-115
article:
"Antropologia minimalna" i świadectwo. Józefa Tischnera filozofia wychowania
(
Hołda M.
), p. 117-130
article:
Idea solidarności społecznej jako przejaw podstawowych praw człowieka w myśli Józefa Tischnera
(
Zientkowski P.
), p. 131-148
article:
Aktywność obywatelska w organizacjach trzeciego sektora a pedagogia agatologiczna Józefa Tischnera
(
Czerwiński K.
), p. 149-164
article:
Przez dramat do dialogu. Rola „Słowa” w dochodzeniu do dialogu według Ferdynanda Ebnera
(
Skorulski K.
), p. 165-179
article:
Benedykt Herbest (1531–1598) i Grzegorz Knapski (1564–1639) – zasłużeni dla kultury i edukacji nauczyciele jezuickich seminariów nauczycielskich
(
Królikowska A.
), p. 183-199
article:
Wychowanie katolickie w szkołach Zgromadzenia Sióstr Służek Najświętszej Maryi Panny Niepokalanej w Mariówce w latach 1903–1954
(
Wójcik G.
), p. 201-222
article:
Wychowanie religijne dzieci emigrantów zarobkowych jako wyzwanie dla rodziców, duszpasterzy i katechetów (na przykładzie Szkocji)
(
Biernat T.
,
Krakowiak P.
,
Leszniewski T.
,
Turowska D.
), p. 223-247
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.